تولید هواپیماهای مسافربری روسی در هند

© Sputnik / Wladimir Astapkowitsch /  مراجعه به بانک تصاویر تولید هواپیماهای مسافربری روسی در هند
تولید هواپیماهای مسافربری روسی در هند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هند قصد دارد هواپیما های مسافربری ایلیوشین 114 را تولید کرده و آنها را به عنوان هواپیما های مخصوص پروازهای داخلی به شرکت های هواپیمایی خود عرضه کند.

به گزارش اسپوتنیک، این مطلب را شری ر.مادخاوان، مدیر عامل Hindustan Aeronautics، شرکت هواپیما سازی بزرگ هند در مصاحبه با روزنامه Times of India  اعلام نمود.

به گفته وی، این تولید کننده هندی توافقنامه ارائه خدمات به این هواپیما برای سفارش دهندگان آن در هند و کشورهای همجواررا با شرکت ایلیوشین امضا کرده است.

آقای مادخاوان خاطرنشان کرد ایلیوشین 114 جانشین ایده آلی برای هواپیماهای توربوجت فعلی مورد استفاده در پروازهای داخلی هند است. مدیر عامل Hindustan Aeronautics افزود:" ایلیوشین 114 ـ 300 مجهز به موتور آمریکایی Pratt & Whitney بوده و  دارای نمای داخلی معاصر و وسایل غربی است." و خاطرنشان کرد هند قصد دارد، در صورت پیشبرد خوب این هواپیما در بازار به تولید ان بپردازد.

آقای مادخاوان متذکر شد چشم انداز این هواپیما در هند 4 ـ 3 سال بعد معلوم خواهد شد.

ایلیوشین 114 ـ 300، نوع مدرنیزه شده هواپیمای توربوجت  ایلیوشین 114 بوده و برای پروازهای داخلی در نظر گرفته شده است. در نظر است تولید انبوه این هواپیما ها در سال 2021 اغاز شود . او.لین پرواز ان برای نوامبر سال 2020 برنامه ریزی شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала