سرقت دستگاه سی‌تی اسکن بیمارستان مسیح دانشوری +ویدئو

© Fotolia / Sudok1Врач рассматривает томографию мозга пациента в больнице
Врач рассматривает томографию мозга пациента в больнице - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تجهیزات یک و نیم میلیارد تومانی سی‌تی‌اسکن بیمارستان مسیح دانشوری توسط یک باند پنج‌نفره به سرقت برده شد، اما با پیگیری پلیس آگاهی این افراد بازداشت شدند.

به گزارش اسپوتنیک، با انتشار خبر سرقت دستگاه سی‌تی اسکن یکی از بیمارستان‌های تهران، سرهنگ دست خال رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران در گفتگویی تلفنی با شبکه خبر از ماجرای سرقت چنین گفت:« دستگاه سی‌تی‌اسکن به سرقت نرفته است بلکه تجهیزات و قطعات دستگاه به سرقت رفته و بر اساس صحبت‌های مسئولین بیمارستان بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان ارزش این قطعات بوده است. ایشان با بیان اینکه درحال حاضر یک باند ۵ نفره دستگیر شدند، افزود: ۴ نفر از آن‌ها سابقه‌دار هستند و نه تنها به این سرقت بلکه به سرقت‌های دیگری نیز اعتراف کردند.»

View this post on Instagram

A post shared by گروه پرنده سفيد (@whitebirdgroup_ir) on

سرهنگ دستخال همچنین درباره نحوه سرقت بیان کرد:« آن‌ها با شناسایی محل در ساعت ۲ بامداد از روی دیوار بیمارستان وارد بیمارستان شدند و این قطعات در قسمتی از بیمارستان که در حال ساخت و تعمیر است قرار داشته که مجهز به دوربین مداربسته نبوده است. که ۴ نفر از این ۵ نفر بیرون ساختمان بیمارستان منتظر بودند و نفر اصلی وارد می‌شود، این قطعات که در ۵ کارتون بسته‌بندی شده بودند حمل می‌کند و از روی دیوار منتقل می‌کند.»

کاربران عنوان می‌کنند این روزها خبرها مملو شده از دزدی، اختلاس، گرانی و سخت‌تر شدن زندگی در ایران و این افراد نیز به پول احتیاج داشته‌اند که دست به چنین کاری زده‌اند. این کاربران عقیده دارند باید جلوی کسانی را گرفت که از بیت المال می‌خورند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала