انتقاد از فعالیت شرکت های چارتری در شبکه حمل و نقل هوایی ایران

© AFP 2023 / Atta Kenareانتقاد از فعالیت شرکت های چارتری در شبکه حمل و نقل هوایی ایران
انتقاد از فعالیت شرکت های چارتری در شبکه حمل و نقل هوایی ایران  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ایران با انتقاد از فعالیت شرکت های چارتری در حمل و نقل هوایی، گفت:وزارت راه و شهرسازی باید یک بار برای همیشه پرونده فعالیت شرکت های چارتری را ببند تا ثبات و آرامش به حمل و نقل هوایی کشور بازگردد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از  خبرگزاری تسنیم، حسن حسته‌بند با بیان این‌که یکی از دلایل گرانی بلیط هواپیما، فعالیت شرکت های چارتری است، اظهار کرد:‌ این شرکت ها با ایجاد انحصار در پروازهای هوایی عملا بلیط را با قیمت دلخواه خود به فروش می‌رسانند.

وی با بیان این‌که  متأسفانه شاهدیم قیمت بلیط هواپیما در سایت ایران ایر یک نرخ بوده و همان بلیط در سایت های اینترنتی با چندین درصد بالاتر به فروش می رسد، یادآور شد: طی سال های اخیر وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی وعده هایی را برای محدودسازی فعالیت شرکت های چارتری داده اند، اما متأسفانه این شرکت ها هنوز به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

وی با بیان این‌که البته فعالیت چارتری ها تنها عامل افزایش قیمت بلیط هواپیما نیست بلکه شناور شدن نرخ بلیط هواپیما نیز بخشی از دلایل این حوزه محسوب می شود به گفت: وزارت راه و شهرسازی باید یک بار برای همیشه پرونده فعالیت شرکت های چارتری را ببند تا ثبات و آرامش به حمل و نقل هوایی کشور بازگردد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала