نتانیاهو: هرگز با تهدید موشکی ایران از سوی سوریه موافقت نمی کنیم

© REUTERS / Amir Cohenنتانیاهو: هرگز با تهدید موشکی ایران از سوی سوریه موافقت نمی کنیم
نتانیاهو: هرگز با تهدید موشکی ایران از سوی سوریه موافقت نمی کنیم  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اسرائیل شاهد افزایش شدید تلاش های ایران برای استفاده از خاک سوریه برای حمله به اسرائیل هست.

به گزارش اسپوتنیک  نخست وزیر بنیامین نتانیاهو گفت: اسرائیل نمی تواند با تهدیدهای ایران ، كه سعی در استفاده از قلمرو سوریه برای تجاوز دارد ، موافقت کند. 

اردوغان: اسرائیل هیچ فرقی با نازی ها ندارد - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
جاه طلبی هسته ای اردوغان برای برابری با اسرائیل

نتانیاهو در نشست با خبرنگاران پس از دیدار با پوتین گفت: "هماهنگی بین ارتش برای ما، همیشه بسیار مهم است. این امر در حال حاضر خیلی مهم است ، زیرا طی یک ماه گذشته شاهد افزایش شدید تلاش های ایران برای استفاده از خاک سوریه برای حمله به اسرائیل هستیم تا بتوانند موشکی ها را در آنجا مستقر کنند. اسرائیل با تهدید موشکی ایران از خاک سوریه به قلمرو خود مخالفت است".

نخست وزیر اسرائیل افزود: "ما آمادگی توافق با این تهدید ها را نداریم ، بنابراین مجبور به عمل هستیم. و در این شرایط ، گفتگوهایی که انجام می دهیم حتی از اهمیت بیشتری برخوردار است".

از سوی دیگر در این دیدار، نخست وزیر اسراییل بنیامین نتانیاهو در اظهاراتی اعلام کرد :" برخورد مستقیم ارتش این کشور با نیروی هوایی روسیه بدلیل نوع ماموریت هایی که هر کدام از این نیرو ها داشتند، اجتناب پذیر بود و تنها ارتباط مستقیم وی با ولادیمیر پوتین می توانست از درگیری احتمالی جلوگیری نماید." وی خاطرنشان كرد كه تماس با پوتین برای او بسیار با ارزش است و به توسعه روابط اقتصادی دوجانبه اقتصادی بین دو کشور كمك می كند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала