ماشین‌خوابی و کابوس‌های شبانه‌ ماشین‌خواب‌ها +ویدئو، عکس

© Photo / Jurys Innsلباس گرم و نرم برای دوستداران خواب
لباس گرم و نرم برای دوستداران خواب - اسپوتنیک ایران
اشتراک
انتشار تصاویری از پدیده ماشین‌خوابی جوانان جویای‌کار شهرستانی در تهران با واکنش‌های کاربران در صفحات اجتماعی همراه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، مدت‌هاست که پدیده ماشین‌خوابی به دلیل مهاجرت جوانان بیکار شهرهای کوچک به تهران شکل گرفته است. آنها برای آنکه بتوانند مخارج زندگی خود و خانواده را تامین کنند، کار کردن در پایتخت را انتخاب می‌کنند. اما بسیاری از این جوانان که با کمک یکدیگر اقدام به خرید ماشین کرده‌اند، از پس مخارج زندگی در تهران برنمی‌آیند و با در نظر گرفتن محله‌ای به عنوان پاتوق، ضمن گذراندن روز خود در ماشین و مسافرکشی، شب را نیز در همان خودرو سپری کرده و ماشین‌خوابی می‌کنند.

View this post on Instagram

A post shared by Roozanefarsi (@roozanefarsi) on

اما این افراد جدا از مشکلات معیشتی درگیر مسائل دیگری از قبیل نگاه سنگین مردم، توهین و تحقیر نیز هستند. گزارش تهیه شده از این افراد، واکنش کاربران را به شرایط اقتصادی حاکم در ایران و سخت‌تر شدن زندگی برانگیخت.

View this post on Instagram

A post shared by رکنا (@rokna.news) on

جمعی از کاربران نیز از مشکلات مشابه خود سخن می‌گویند و وضعیت موجود در ایران را با وجود منابع نفت، گاز، معادن و سایر موهبت‌ها، ناعدالتی می‌دانند. تعدادی از کاربران نیز مخالف حضور و هجوم شهرستانی‌ها برای کار در تهران هستند و تنها راه‌حل موجود را ایجاد اشتغال و بهتر شدن وضعیت اقتصادی در جامعه ایران می‌دانند.

View this post on Instagram

. 🔻ماشین‌خوابی پدیده جدید برای "یک لقمه نان" . 🔹دست روزگار ۵۰ برادر و دوست را از خراسان شمالی به تهران کشیده تا برای یک لقمه نان، روزانه ۱۵ ساعت در میان دود و دم پایتخت کار کنند. . 🔹خبرنگار همشهری از مردهای روستایی نوشته که همه برای کار در اسنپ و تپسی به تهران آمده اند، برای خانواده‌هایشان پول می‌فرستند و حالا روستا تقریبا از مردها خالی شده... . 🔹مردها از این نوع زندگی خسته شده‌اند. اینکه شب‌ها مجبورند توی ماشینشان یا کنار آن بخوابند. سر و صدا، گرما و سرما بیشتر از نداشتن حمام و دستشویی اذیتشان می‌کند. آنها می‌گویند صاحبخانه‌ای پیدا نمی‌شود که به چند تا مرد مجرد خانه بدهد./همشهری . . . #ماشین_خوابی #ماشین #مهاجرت #مشکلات_اقتصادی #تهران #مهاجرت_به_تهران #حمام #خراسان #خراسان_شمالی #بجنورد #مجرد #مرد_مجرد #مردها #مرد #برادر #دوست #پایتخت #خبرنگار #همشهری #گرما #سرما #دستشویی #اسنپ #تپسی #یک_لقمه_نان #مشکلات

A post shared by " اقتصاد و مسکن 7 " (@amlakinfo7) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала