خاطره خلبان سابق از وضعیت اضطراری در حین پرواز پوتین

© Sputnik / Michael Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر خاطره خلبان سابق از وضعیت اضطراری در حین پرواز پوتین
خاطره خلبان سابق از وضعیت اضطراری در حین پرواز پوتین - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده پیشین هواپیمای ریاست جمهوری روسیه در یک برنامه تلویزیونی به تشریح وضعیت اضطراری در حین پرواز ولادیمیر پوتین پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر فدوروشکین، فرمانده پیشین هواپیمای ریاست جمهوری و شخصیت‌های کشوری روسیه در برنامه "احساسات جدید روسیه" که از کانال NTV پخش می‌شود، به وجود آمدن یک وضعیت اضطراری در حین پرواز مسکو - سن پترزبورگ، جایی که رئیس جمهور ولادیمیر پوتین برای رفتن به یک ملاقات عجله داشت را تعریف نمود.

ملاقات پوتین با رئیس جمهور مغولستان - اسپوتنیک ایران
شوخی پوتین با رئیس جمهور مغولستان

فدوروشکین گفت: هوا در مسکو و سن پترزبورگ برای هدایت هواپیما بسیار بد بود. باد از جانب به هواپیما می‌زد و وزش آن قطع و وصل می‌شد. و ما به پرواز درآمدیم. در ارتفاع 5-6 متری به داخل تلاطم هوایی فرو رفتیم. به گفته وی، این سخت ترین پرواز برای او در طی 40 سال بود.

ود ادامه داد: خلبان خودکار کاملا از کار افتاد و دامنه حرکتی فرمان هواپیما به یک سوم محدود شد. ما به ارتفاع نه هزار کیلیومتری صعود کردیم و هواپیما به گونه‌ای میلرزید که اگر کمربند نبسته بودیم با سر به سقف می‌خوردیم... در سن پترزبورگ باران شدید و روی باند تقریبا آب ایستاده است. ما فرمانی داریم که دامنه حرکتی آن یک سوم است و برای نشستن باید آنرا نگه داریم.

فدوروشکین ادامه داد: پس از فرود پوتین من را به اتاق خود فراخواند و گفت که این چی چیزی بود؟ ما در این زمینه کمی صحبت کردیم که البته ناخوشایند بود. احتمال خارج شدن از باند 90٪ بود. اما ما این کار را کردیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала