پشیمانی پادشاه سابق مالزی از ازدواج با ملکه زیبایی مسکو

© Sputnik / Evgenya Novozheninaپشیمانی پادشاه سابق مالزی از ازدواج با ملکه زیبایی مسکو
پشیمانی پادشاه سابق مالزی از ازدواج با ملکه زیبایی مسکو  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
محمد پنجم ، پادشاه پیشین مالزی ، اظهار داشت که از ازدواج با دارنده عنوان ملکه زیبایی مسکو در سال 2015 پشیمان است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از پرتال خبری New Straits Times ، پادشاه سابق مالزی از ازدواج با ملکه زیبایی مسکو پشیمان شده است. 

پادشاه مالزی از قدرت کناره گیری کرد - اسپوتنیک ایران
کناره گیری پادشاه مالزی از سلطنت

سلطان در بیانیه خود ابراز پشیمانی کرد که تصمیمات وی وازد زندگی خصوصی مردم مالزی شده است و منجر به اختلافات در شبکه های اجتماعی شده است. او همچنین از این واقعیت که عکسهای شخصی وی و "اطلاعات نادرست" درباره زندگی وی در اینترنت منتشر می شود، ناراضی است.

در بیانیه رسمی پادشاه پیشین مالزی آمده است: "من از ساکنان مالزی می خواهد که به اطلاعات نادرست منتشرشده در شبکه های اجتماعی اعتماد نکنند. فقط بیانیه های رسمی کاخ و وکلای اعلیحضرت سلطان محمد پنجم را باید در نظر گرفت و این اطلاعات باید به عنوان منبعی برای انتشار در رسانه ها باشد."

پس از طلاق ، ملکه زیبایی مسکو از پادشاه، این زن چندین عکس در اینستاگرام خود منتشر کرد و گفت که پادشاه با این دختر ازدواج کرد زیرا بچه آوردن "بزرگترین رویای زندگی او" بود.

مراسم عروسی این زوج در نوامبر 2018 برگزار شد. در ماه آوریل ، ملکه روسی به اسلام گروید و نام ریحان را گرفت و یک ماه و نیم پس از عروسی ، حکم پادشاه لغو شد. رسانه ها این تصمیم را با فشار شورای حکام مالزی مرتبط می دانند.

اما در ژوئیه سال 2019 ، وکیل محمد پنجم طلاق این زوج را تأیید کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала