مهاجرت داور سرشناس ایرانی به استرالیا

© Photo / Alireza Faghaniمهاجرت داور سرشناس ایرانی به استرالیا
مهاجرت داور سرشناس ایرانی به استرالیا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
داور برجسته فوتبال ایران از زمان مهاجرت خود به کشور استرالیا و اقامت در این کشور خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، طی چند روز گذشته بحث های زیادی درباره مهاجرت علیرضا فغانی، داور سرشناس ایرانی به کشور استرالیا مطرح شده است.

کنایه تند علیرضا فغانی به داوری بانوان در لیگ ایران + ویدئو - اسپوتنیک ایران
کنایه تند علیرضا فغانی به عدم داوری بانوان در لیگ ایران + ویدئو

این داور برجسته فوتبال ایران و جهان که تصمیمش برای سفر به استرالیا و اقامت در این کشور را رسانه ای کرده بود، تصمیمش را گرفته و در حال انجام آخرین کارهای اداری و شخصی برای انجام این سفر است.

علیرضا فغانی در این خصوص اعلام کرده که می خواهد از این پس بیشتر در کنار خانواده اش باشد و به همین خاطر تصمیم گرفته به استرالیا مهاجرت کند. او قصد دارد زمینه را برای تحصیل فرزندانش در این کشور هم فراهم کند. از این رو با توجه به اینکه ترم زمستانی مدارس و دانشگاه ها در استرالیا حدود 1.5 ماه دیگر آغاز می شود، فغانی و خانواده اش حدود یک ماه دیگر به این کشور سفر می کنند.

فغانی در این باره گفته است: «قطعاً تا سه چهار هفته دیگر راهی استرالیا خواهیم شد. چرا که ترم زمستان در این کشور از چند هفته دیگر آغاز می‌شود.»

این داور مطرح فوتبال بعد از مدت ها کش و قوس تصمیمش برای سفر به استرالیا را گرفته و با این تفاسیر احتمالا دیگر شاهد قضاوت او در لیگ برتر ایران نباشیم. البته او قصد دارد با پرچم ایران دررقابت های بین المللی شرکت کند و این مساله با موافقت مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال نیز مواجه شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала