شکایت آلمانی ها از تحریم های متقابل روسیه

© Sputnikشکایت آلمانی ها از تحریم های متقابل روسیه
شکایت آلمانی ها از تحریم های متقابل روسیه  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مایک مورینگ، رهبر حزب دموکرات مسیحی آلمان در ایالت تورینگن این کشور اعلام کرد تحریم های جوابیه روسیه علیه اتحادیه اروپا ضربه شدیدی بر اقتصاد آلمان وارد کرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Rheinische Post،  مایک مورینگ گفت تحریم های  اتحادیه اروپا علیه روسیه خیلی شدید روی آلمان تاثیر نگذاشته اما خسارات ناشی تحریم های جوابیه روسیه برعکس زیاد است.  سیاستمدار آلمانی افزود مردم شرق این کشور خواستار عادی سازی روابط با روسیه هستند.

در ماه ژوئن نیز کلاوس ارنست ، نماینده پارلمان آلمان اعلام کرده بود تحریم ها علیه روسیه به کارآفرینان آلمانی لطمه وارد می سازند و باعث گسترش بیشتر تعامل اقتصادی روسیه به ضرر اروپا می شوند. به عقیده وی اروپا با حفظ محدودیت ها در رابطه با روسیه در واقع خودش را تضعیف می کند.

روز 20 ژوئن اتحادیه اروپا تحریم های اقتصادی خود علیه روسیه را به بهانه نقش مسکو در رویدادهای اوکراین به مدت 6 ماه دیگر تمدید کرد. در همین روز تحریم های اعمال شده علیه روسیه به خاطر الحاق کریمه نیز برای مدت یک سال دیگر تمدید شدند. مسکو بر این نکته پافشاری می کند که پیوستن کریمه به روسیه بر اساس نتایج همه پرسی در این سرزمین و موازین  حقوق بین الملل  رخ داده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала