فرمانده کل سپاه: آرزوی ترامپ چند دقیقه مذاکره با مسئولان ایران است

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / فرمانده کل سپاه: آرزوی ترامپ چند دقیقه مذاکره با مسئولان ایران است
فرمانده کل سپاه: آرزوی ترامپ چند دقیقه مذاکره با مسئولان ایران است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده کل سپاه پاسداران ایران تعامل سیاسی با کشورش را یک نشان افتخار برای جهان و یک آرزو برای آمریکا دانست.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران ایران با تاکید بر اینکه امروز تعامل سیاسی با ایران برای جهان یک نشان افتخار و برای آمریکایی‌ها یک آرزوست، اظهار داشت: همه آرزوهای رئیس جمهور آمریکا مذاکره چند دقیقه‌ای با یکی از مقامات جمهوری اسلامی ایران است.

ظریف گفت: ایران علاقه ای به مذاکره با آمریکا ندارد - اسپوتنیک ایران
ظریف: ایران علاقه ای به مذاکره با آمریکا ندارد

فرمانده کل سپاه در ادامه افزود: البته هیچکس با آمریکا مذاکره نمی کند زیرا مذاکره، بازی در میدان دشمن و هدف اوست و هیچکس دشمن را در مسیر رسیدن به هدف یاری نمی‌کند.

سلامی با اشاره به 12 پیش شرط اولیه آمریکایی ها برای مذاکره با ایران گفت: آن ۱۲ شرط آمریکایی ها برای مذاکره کجاست؟ و امروز آمریکا نشان می دهد که بسیار کوچک‌تر از آن است که در عملیات روانی دیده می‌شود. 

وی تصریح کرد: اگر لباس سپاه را برتن کرده ایم این لباس دژ مستحکم دفاع از ملت، وطن و اسلام عزیز است و اگر ملتی ترک جهاد کند خداوند بر او لباس ذلت می پوشاند. امروز  همه ما مکلف به دفاع از اسلام، حرمت مسلمانان  و آزادسازی آنان از بردگی جاهلیت مدرن هستیم. ما آموخته ایم برطرف کردن مشکلاتمان از طریق دشمن ناممکن است ما می دانیم راه حل مشکلاتمان از درون اراده ها و باورهای جوانان این دیار می گذرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала