لاف زنی شاهزاده عرب علیه ایران

CC0 / Pixabay/apriltan18 / حمایت عربستان از تمدید تحریم تسلیحاتی ایران
حمایت عربستان از تمدید تحریم تسلیحاتی ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک شاهزاده سعودی ادعا کرد نیروهای مسلح عربستان در صورت آغاز درگیری نظامی مستقیم می توانند ظرف هشت ساعت ایران را نابود کنند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Anna-News، عبدالله بن سلطان بن ناصر آل سعود، عضو خاندان سلطنی عربستان ضمن اعلام این مطلب در توییترنوشت :" در دنیا چنان نیرویی وجود ندارد که بتواند با وحدت ما، قاطعیت ما و پیشرفت ما مقابله کند و خدا را شکر که چنین است".

شاهزاده سعودی از یک گزارش تحلیلی منتشره در سابق نقل قول کرد که در آن از جمله گفته می شود ایران دارای چنلن جنگنده هایی نیست که بتوانند به عربستان برسند.

در این گزارش همچنین ادعا می شود هواپیما های ایرانی کهنه و دارای مشخصات فنی ضعیفی هستند و نیروی هوایی ایران متشکل از مدل های قدیمی هواپیما و تعداد محدودی از  هواپیماهای میگ 29 ساخت شوروی است.

یاداور می شود که عربستان در حال حاضر در حال اجرای عملیات جنگی در یمن است و این عملیات خیلی موفق نیست و از جمله نیروهای یمنی عضو جنبش انصارالله بطور منظم به نقاط حساس در عربستان حملات موشکی و پهپادی  انجام می دهند.

در یمن از سال 2014 درگیری داخلی ادامه دارد. در یک طرف این درگیری نیروهای حوثی عضو جنبش شیعه " انصارالله" و در طرف دیگر آن ارتش دولتی و شبه نظامیان وفادار به عبدربه منصور هادی، رئیس جمهور یمن قرار

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала