پوتین به آمریکا پیشنهاد داد تا ابر سلاح روسیه را خریداری کند

© Photo / Ministry of Defence of the Russian Federationپوتین به آمریکا پیشنهاد داد تا ابر سلاح روسیه را خریداری کند
پوتین به آمریکا پیشنهاد داد تا ابر سلاح روسیه را خریداری کند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، طی سخنرانی در مجمع اقتصادی شرق در ولادیوواستوك، اظهار داشت كه به مقامات آمریكا پیشنهاد كرده است كه سلاح های مافوق صوت را از مسكو خریداری كنند.

به گزارش اسپوتنیک، رئیس جمهور روسیه، ولادیمیر پوتین اظهار داشت كه وی به دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریكا پیشنهاد كرده است كه سلاح های مافوق صوت را و به ویژه سیستم های موشك های مافوق صوت را از فدراسیون روسیه خریداری كند.

به گفته وی، در دیدار با شرکای آمریکایی در اوساکا، این سؤال مطرح شد که "از چه طریق می توان اسلحه های جدید مدرن ما، از جمله سیستم های موشکی مافوق صوت را ارزیابی کرد، با توجه به اینکه تاکنون هیچ کشوری در جهان از جمله ایالات متحده، در حال حاضر به چنین سلاح هایی دسترسی ندارد. "

در آمریکا ناتوانی خود را در برابر سلاح های نفوذی روسیه اعلام کردند - اسپوتنیک ایران
در آمریکا ناتوانی خود را در برابر سلاح های مافوق صوت روسیه اعلام کردند

وی گفت: "من به دونالد (ترامپ) گفتم، اگر می خواهید ما به شما می فروشیم، به این ترتیب توازن را برقرار می کنیم. البته آنها می گفتتند به زودی خودشان تئلید خواهند کرد. ولی برای چه هزینه بکنند، ما قبلا این هزینه رو انجام دادیم، با فروش این سلاح، ما هم بخشی از هزینه هایمان را جبران می کنیم، این به ضرر امنیت ما نیست، بلکه برای ایجاد توازن قوا بین دو کشور می باشد."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала