لندن و تل آویو: اقدامات بی ثبات ایران، باید متوقف شود

© REUTERS / Amir Cohenلندن و تل آویو: اقدامات بی ثبات ایران، باید متوقف شود
لندن و تل آویو: اقدامات بی ثبات ایران، باید متوقف شود  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نخست وزیر انگلیس و اسرائیل، خواستار جلوگیری از دستیابی ایران به قدرت هسته ای هستند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از بیانیه صادر شده توسط نماینده رسمی دفتر نخست وزیر انگلیس، بوریس جانسون و بنیامین نتانیاهو در دیدار در لندن ، بر لزوم پایان دادن به "فعالیت های بی ثبات کننده" ایران در منطقه تاکید نمودند. 

اشتباه بزرگ اسرائیل درباره ایران - اسپوتنیک ایران
اشتباه بزرگ اسرائیل درباره ایران

در این بیانیه آمده است: "هر دو نخست وزیر به این نتیجه رسیده اند كه جلوگیری از توسعه سلاح های هسته ای ایران بسیار ضروری است و لازم است فعالیت های بی ثبات کننده ایران به طور کلی متوقف شود. نخست وزیر (جانسون) بر لزوم گفتگو و راه حل دیپلماتیک این مسئله تأکید کرد."

جانسون و نتانیاهو همچنین درباره موضوعات مربوط به حل و فصل مسالمت آمیز اختلافات در خاورمیانه گفتگو کردند.

در این بیانیه آمده است: "نخست وزیر (جانسون) گفت که او منتظر پیشنهادات دقیق از دولت ایالات متحده در رابطه با توافق میان فلسطین و اسرائیل است که این امر به نگرانی های مشروع هر دو طرف پاسخ خواهد داد."

جانسون و نتانیاهو همچنین درباره روابط دوجانبه میان دو کشور گفتگو کردند.

پیش از این، بنیامین نتانیاهو در آخرین اظهار نظر خود پیش از پرواز به لندن گفت: "امروز صبح ما از نقض دیگری ، حتی غفلت بیشتر ایران مطلع شدیم ، این بار آنها تمایل به دستیابی به سلاح های هسته ای دارند. این خواسته ایران، با اقدامات تهاجمی علیه حمل و نقل بین المللی (در خلیج فارس) و کشورهای منطقه و همچنین تلاش هایش برای حمله به کشور اسرائیل همراه است. تلاشهایی که متوقف نمی شوند".

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала