فرمانده سپاه: دشمنان فقط از بخش کوچکی از توان دفاعی ایران اطلاع دارند

© Photo / IRNAفرمانده سپاه: نیازی به کمک امریکایی ها نداریم
فرمانده سپاه: نیازی به کمک امریکایی ها نداریم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد دشمنان ایران فقط "از بخش کوچکی از واقعیت توان دفاعی ایران که "دارای قدرت نظامی و امنیتی شکست ناپذیری" است، اطلاع دارند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از العالم، سرلشکر حسین سلامی با اشاره به اینکه قدرت نظامی ایران اسلامی بارها آزموده شده است، گفت: دشمنان ما تنها از بخش کوچکی از واقعیت توان دفاعی ما اطلاع دارند، با این وجود می‌دانند که قدرت نظامی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران، نفوذ ناپذیر و شکست ناپذیر است.

وی افزود: توان بازدارندگی ایران اسلامی برمبنای غلبه بر دشمنان بزرگ ایجاد شده و به فضل الهی هر روز با ارتقای این قدرت، برای صیانت از امنیت ملی؛ مرزهای سرزمینی و استقلال و تمامیت ارضی آماده هستیم و مردم ما هم اطمینان خاطر دارند که رزمندگان با رصد شبانه روزی دشمنان، امنیت کامل را همچون گذشته برای آنان به ارمغان خواهند آورد.

سرلشکر سلامی در ادامه تصریح کرد: ما بر اساس راهبرد غلبه بر قدرت‌های استکباری فرامنطقه‌ای تجهیزات و قدرتمان را توسعه و گسترش داده‌ایم و در عرصه‌های مختلف و برخی جلوه‌های عملیاتی، بخش‌هایی از آن را به نمایش گذاشته‌ایم.

وی افزود: دشمنان ما هم قابلیت فناورانه تجهیزات ما را دیده‌اند و هم اراده و عزم رزمندگان ما برای دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی را نظاره کرده‌اند؛ ما قدرت آزموده شده در منطقه هستیم و بنابر این در میدان عمل قدرت واقعی ما را خواهند دید.

در ماه های اخیر اوضاع در خلیج فارس و تنگه هرمز بطور محسوس متشنج شده است. متشنج شدن دوباره اوضاع در منطقه در بهارامسال و پس از آن آغاز شد که آمریکا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را نیروی تروریستی اعلام کرد و در پاسخ ایران فرماندهی مرکزی ارتش امریکا در خاور میانه (سنتکام) را سازمان تروریستی دانست.

تنش در روابط واشنگتن و تهران پس از حمله به نفتکش ها در دریای عمان که واشنگتن تهران را در به دست داشتن در آن متهم کرده ، سرنگونی یک پهپاد جاسوسی امریکا توسط ایران و به دنبال آن توقیف نفتکش بریتانیایی توسط جمهوری اسلامی شدیدتر شد.

هشتم ماه مه سال گذشته ، دونالد ترامپ ، رئیس جمهور امریکا اعلام کرد که از برجام خارج می شود و نه فقط تحریم های قبلی را باز می گرداند بلکه تحریم های جدید علیه تهران را نیز اعمال خواهد کرد و به دنبال ان تحریم های واشنگتن علیه ایران احیا و تشدید شدند.  آمریکا تلاش می کند دیگر کشورها نیز ایران را تحریم کنند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала