تاثیر گذاری گام سوم کاهش تعهدات برجامی ایران بر نتیجه انتخابات آمریکا

© Sputnik / SHAتاثیر گذاری گام سوم کاهش تعهدات برجامی ایران بر نتیجه انتخابات آمریکا
تاثیر گذاری گام سوم کاهش تعهدات برجامی ایران بر نتیجه انتخابات آمریکا  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران معتقد است که گام سوم کاهش تعهدات برجامی ایران بر نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا تاثیر گذار است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از اعتماد آنلاین، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران با اشاره به اینکه گام سوم ایران به منظور کاهش تعهدات برجامی در یکی از مقاطع حساس قرار دارد اظهار داشت: از آنجا که گام چهارم با انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا همزمان است عملاً اثرش انتخاباتی می‌شود، در حالی که شرایط گام سوم مناسب‌تر است و می‌تواند بر اقدامات آتی ترامپ اثر جدی‌ای بگذارد.

قره خانی: گام های ایران اروپا را از خواب غفلت بیدار کرده - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
قره خانی: گام های ایران اروپا را از خواب غفلت بیدار کرده

فلاحت‌پیشه در ادامه افزود: حتی گام سوم برجامی ما می‌تواند بر انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا اثرگذار باشد و نتیجه آن را تحت تاثیر قرار دهد. ما از همه قابلیت‌های قبل و بعد از برجام برخورداریم و باید گام سوم را به گونه‌ای برداریم که منجر به احیای تمام توانایی‌های هسته‌ای پیش از برجام شود.

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس تاکید کرد: ایران باید گام سوم کاهش تعهدات برجامی را قوی بردارد تا برجام را احیا کند. در این صورت جمهوری اسلامی بهتر می‌تواند از اروپا و آمریکا امتیاز بگیرد.

حسن روحانی، رئیس جمهور ایران امروز در خصوص گام سوم کشورش در کاهش تعهدات برجامی اظهار داشت که "ایران گام سوم کاهش تعهدات برجامی خود را برخواهد داشت و جزئیات این گام سوم را طی امروز و فردا اعلام و بر مبنای آن عمل خواهد شد."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала