اسرائیل ادعا می کند لبنان تاسیسات تولید موشک نقطه زن دارد

© Sputnik / Kristina Afanasyeva /  مراجعه به بانک تصاویر اسرائیل ادعا می کند لبنان تاسیسات تولید موشک نقطه زن دارد
اسرائیل ادعا می کند لبنان تاسیسات تولید موشک نقطه زن دارد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دبیرکل حزب الله لبنان وجود کارخانه های تولید موشک‌های نقطه زن را تکذیب می کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، آفیخای ادرعی، سخنگوی ارتش اسرائیل ادعا می کند که حزب‌الله لبنان تاسیسات تخصصی تولید موشک‌های نقطه‌زن در بقاع لبنان نزدیک شهرک النبی شیث ایجاد کرده است.

سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان با رد این ادعا گفت که اسرائیل می‌خواهد به بهانه هدف قرار دادن کارخانه‌های تولید موشک نقطه‌زن، به لبنان حمله کند، این در حالی است که مقاومت هیچ کارخانه تولید موشک‌های نقطه‌زن ندارد. ما اگر کارخانه تولید موشک‌های نقطه‌زن می‌داشتیم، به صورت علنی اعلام و به آن افتخار هم می‌کردیم.

دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: موشک‌های کافی نقطه‌زن داریم، ولی کارخانه تولید این موشک‌ها را نداریم،‌ اما نتانیاهو به بهانه هدف قرار دادن کارخانه‌های تولید موشک‌های نقطه‌زن می‌خواهد جنگ جدیدی را در لبنان به راه‌ بیاندازد.

نصرالله تصریح کرد، نتانیاهو می‌خواهد مردمش را متقاعد کند که کار بزرگی از طریق طرح موضوع کارخانه‌های ساخت موشک های نقطه‌زن انجام داده است، اما وی به مردمش دروغ می‌گوید. ما نیازی نداریم که در هرگونه جنگ و درگیری از موشک‌های نقطه‌زن استفاده کنیم ولی نتانیاهو از طریق دستاویز موشک‌های نقطه‌زن، به اسرائیلی‌ها و مردم جهان دروغ می‌گوید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала