مراقب پیامک‌های جعلی و لینک تقلبی باشید +عکس

© Fotolia / Tanushaپدر پیامک SMS درگذشتтелефон
پدر پیامک SMS درگذشتтелефон - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اخباری از روش جدید کلاهبرداری در ایران از طریق سایت‌های آگهی، و ارسال پیامک جعلی به افراد با عنوان تایید و نهایی‌سازی آگاهی، در فضای مجازی منتشر می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، کاربران در فضای مجازی از کلاهبرداری‌های جدید در ایران که از طریق ارسال پیامک جعلی از سوی سایت‌های آگهی‌دهنده صورت می‌گیرد، هشدار می‌دهند. این پیامک‌های جعلی با مضمون اینکه برای تایید و ذخیره آگهی خود از طریق لینک ارسالی مبلغ ۱۰۰۰ تومان را پرداخت کنید، اطلاعات حساب فرد را دریافت کرده و حساب بانکی او را خالی می‌کنند.

View this post on Instagram

A post shared by #karmania_hod hod_khabar_resan (@karmanianews) on

کاربران با انتشار تصاویری از نمونه‌های چنین پیام‌هایی به افرادی که از اپلیکیشن‌های مختلف، به عنوان مثال، سایت آگهی دیوار استفاده می‌کنند، هشدار می‌دهند که مراقب پیامک‌های جعلی و دروغینی که با عنوان حق اشتراک، ذخیره و نهایی سازی آگهی برای آنها ارسال می‌شوند، باشند؛ چرا که برای انتشار و درج آگهی در سایت‌های آگهی ایرانی نیاز به پرداخت هزینه نیست و باید مراقب چنین کلاهبرداری‌هایی بود. گروهی از کاربران نیز با تایید این اتفاق به نمونه‌های چنین کلاهبرداری‌هایی اشاره می‌کنند که پیش‌تر نیز رخ داده است و از طریق ارسال پیامک و لینک جعلی، اطلاعات حساب بانکی برای این افراد قابل دسترس بوده و حساب آنان خالی شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала