برگزاری الکترونیکی انتخاب مجلس یازدهم در ایران

© Wikipedia / Masoud Bahadouriبرگزاری الکترونیکی انتخاب مجلس یازدهم در ایران
برگزاری الکترونیکی انتخاب مجلس یازدهم در ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزیر کشور ایران اعلام کرد که احراز هویت نامزدهای انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ایران به صورت الکترونیکی انجام می شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور ایران، عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور ایران درخصوص نحوه برگزاری و بحث الکترونیکی شدن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ایران هماهنگی های لازم صورت گرفته، بنابراین امیدواریم که احراز هویت ها امسال به صورت 100 درصد الکترونیکی انجام شود.

افراد دوتابعیتی‌ اجازه کاندیداتوری در انتخابات مجلس ایران را ندارند - اسپوتنیک ایران
افراد دوتابعیتی‌ اجازه کاندیداتوری در انتخابات مجلس ایران را ندارند

وزیر کشور ایران روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: همه مقدمات برای برگزاری هرچه باشکوهتر انتخابات فراهم شده و هماهنگی های لازم با همه دستگاه ها از جمله شورای نگهبان و دستگاه های امنیتی و تبلیغی نیز صورت گرفته است.

 رحمانی فضلی افزود: در خصوص نحوه برگزاری انتخابات و بحث الکترونیکی آن هماهنگی های لازم انجام شده است که ان شاءالله امسال احراز هویت ها به صورت 100 درصد الکترونیکی انجام شود که گام بسیار مهمی است.

وزیر کشور ایران تصریح کرد: در سایر موارد انتخابات الکترونیک نیز توافقاتی حاصل شده که به نسبت توافق ،کارها را پیش خواهیم برد  و امیدواریم با همکاری همه دستگاه های مربوطه بتوانیم انتخابات سالم و قانونی در فضای امن و با مشارکت بالا داشته باشیم.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала