نمایش مد و لباس کودکان در اصفهان +ویدئو، عکس

© Depositphotos.com / Golyakزیباترین دختربچه جهان کیست؟ + عکس
زیباترین دختربچه جهان کیست؟ + عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
برپایی فشن‌شو برای کودکان در شهر اصفهان با واکنش‌ و انتقادات کاربران در صفحات اجتماعی همراه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، وارد شدن کودکان در صنعت مدلینگ یکی دیگر از مسائلی است که روزانه کاربران درباره آن به بحث و تبادل‌نظر می‌پردازند. پس از انتشار اخبار مربوط به برپایی فشن‌شوی کودکان در اصفهان، واکنش‌های کاربران به این اتفاق تشدید یافت.

کاربران با انتشار ویدئویی کوتاه از فشن‌شوی برگزار شده در اصفهان برای کودکان، نسبت به این اتفاق واکنش‌های تندی نشان داده‌ و آن را مورد انتقاد قرار دادند. آنها عقیده دارند جدایی از اینکه این رفتار غرب زدگی را فریاد می‌زند و با فرهنگ ایرانی مطابقت ندارد، وارد کردن کودکان به دنیای مد و لباس مصداق بارز استفاده ابزاری از آنهاست، ضمن اینکه تضمینی برای سلامت کار آنها نیز وجود ندارد و از آنجایی که استفاده از کودکان برای تبلیغات، درآمدزایی و وارد کردن آنان از سنین خردسالی به دنیای مد و لباس جای تامل دارد، بهتر است نسبت به این قبیل رفتارها با کودکان سنجیده‌تر عمل شود.

View this post on Instagram

A post shared by Myluxurylifestyle (@luxurylifestylepersia) on

اما جمعی از کاربران این اقدام را جالب و آن را در این عصر لازم می‌دانند. آنها معتقدند در صورتی که مجوز برای این کار صادر نشده بود اجازه برگزاری آن وجود نداشت و این بدان معناست که با برگزاری این فشن‌شو موافقت شده است.

View this post on Instagram

A post shared by pooshake.celine (@pooshake_celine) on

دبیر ستاد امر و به معروف و نهی از منکر استان اصفهان، حجت الاسلام احمد عبداللهی نژاد ضمن اشاره به اینکه تاکنون از فشن شو کودکان گزارشی ارائه نشده است، در این‌باره عنوان کردند: «گزارش تخلف این برنامه به دستگاه قضایی ارسال شده است تا متولی اصلی آن مشخص شود و با توجه به اینکه این برنامه بدون مجوز رسمی برگزار شده است، نهادهای ذی‌ربط در حال بررسی گزارش تخلف و متولی اصلی آن هستند.»

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала