جزییات سیاسی معامله قرن تا انتخابات اسراییل منتشر نخواهد شد

© Sputnik / Kristina Afanasyeva /  مراجعه به بانک تصاویر جزییات سیاسی معامله قرن تا انتخابات اسراییل منتشر نخواهد شد
جزییات سیاسی معامله قرن تا انتخابات اسراییل منتشر نخواهد شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
قسمت سیاسی برنامه ایالات متحده برای حل مناقشه فلسطین و اسرائیل، که به طور غیر رسمی به معامله قرن معروف شده است، قبل از انتخابات پارلمانی در اسرائیل منتشر نخواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، معاون رییس جمهور آمریکا و فرستاده ویژه وی در مذاکرات بین المللی در توییتر خود نوشت: "ما تصمیم گرفتیم تا زمان انتخابات پارلمان اسراییل ایده های خود در مورد راههای دستیابی به صلح را منتشر نکنیم."

پیش از این در تاریخ 26 اوت، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریكا در حاشیه نشست G7 اظهار داشت كه وی معتقد است فلسطین و اسرائیل با طرح آمریكا برای حل مناقشه موافقت خواهند كرد. به گفته رییس جمهور آمریكا، فلسطینی ها از ایالات متحده می خواهند كه سرمایه گزاری خود را برگردانند و به دنبال توافق با اسرائیلی ها خواهند بود.

ترامپ احتمال انتشار این طرح را قبل از انتخابات پارلمانی در اسرائیل كه در تاریخ 17 سپتامبر برگزار می شودرا رد نکرد بود. در پایان ماه ژوئن، بخش اقتصادی طرح توسعه فلسطین با عنوان "از صلح تا سعادت" به عموم مردم ارائه شد. که بر اساس چشم انداز ارائه شده، کاهش دو برابری فقر در 10 سال، دو برابر شدن تولید ناخالص داخلی و جلب 50 میلیارد دلار سرمایه برای اقتصاد فلسطین است، وعده داده می شود.

در آن زمان و تاکنون، واشنگتن ویژگی های سیاسی طرح مذکور را مخفی نگه داشته است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала