آمریکا از کدام سلاح روسی هراس دارد؟

© Sputnik / The Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر آمریکا از کدام سلاح روسی در هراس است؟
آمریکا از کدام سلاح روسی در هراس است؟  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پنتاگون از مسکو خواسته است تا لیست سلاح های نظامی جدید خود را منتشر نماید.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از پورتال نشنال اینترست، ایالات متحده به روسیه اعلام نموده است که پیمان کاهش سلاح های میان برد را تمدید نمی کند، مگر اینکه مسکو لیست آخرین سلاح های خود را منتشر نماید. 

آمریکا، سیستم محافظت در برابر موشک بین قاره ای ندارد - اسپوتنیک ایران
آمریکا، توان مقابله با سیستم موشکی آوانگارد روسیه را ندارد

مجله National Interest  در مقاله منتشر شده خود اعلام نمود که  سلاح های روسی خطرناک از سوی ایالات متحده: سیستم آوانگارد و کینژال می باشد. کینژال می تواند نه تنها با میگ -31 ام بی بلکه با بمب افکن توپولوف تو-۲۲ام مسلح شود.

به گفته این پورتال آمریکایی ، موشک های پوزیدون تا 8 سال دیگر توسط ارتش روسیه آزمایش خواهد شد ، در حالی که از نظر پنتاگون، موشک های دیگر روسی همچون "بوروستنیک" بسیار خطرناک تلقی می شود. بنابراین ، در ایالات متحده ، سامانه موشکی هایپرسونیک "کینژال"  که می تواند به کلاهک هسته ای مجهز باشد ، خطرناکترین سلاح روسیه محسوب می شود.

سلاح های خطرناک روسیه از سوی آمریکا تنها شامل موشک نیست. بمب افکن توپولوف تو-۲۲ام قابلیت سوخت گیری در هوا را دارد و می تواند به برد 8 هزار کیلومتر برسد ، که می تواند جنگ جهانی سرد دیگری را اغاز نماید.

به نقل از این پرتال ، روسیه باید پیش از از اعزام یا آزمایش هر موشکی به ایالات متحده خبر دهد. با وجود این واقعیت که ماهواره ها دائما در حال نظارت بر تولید و مکان استقرار موشک های هایپرسونیک روسیه هستند.

گفتنی است، در این ماه نیروی هوافضای روسیه در پایگاه «سارا- شاگان» در قزاقستان آزمایش موفق موشک های جدید سیستم پدافند هوایی را به انجام رساند.

به گفته سخنگوی فرماندهی نیروهای پدافند هوایی و موشکی نیروی هوافضای روسیه، موشک جدید پس از آزمایشات، خصوصیات عملیاتی خود را به نمایش گذاشت و با موفقیت هدف شرطی را نابود کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала