گزارش و تحلیل

یادگیری روش های نوین توسط جوانان ایرانی در مسابقات جهانی مهارت ها در کازان

© Sputnikیادگیری روش های نوین توسط جوانان ایرانی در مسابقات جهانی مهارت ها در کازان
یادگیری روش های نوین توسط جوانان ایرانی در مسابقات جهانی مهارت ها در کازان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
چهل و پنجمین دوره مسابقات جهانی مهارت با حضور 63 کشور از جمله تیم ایران در کازان پایتخت جمهوری تاتارستان در روسیه در حال برگزاری است.

اسپوتنیک - چهل و پنجمین دوره مسابقات جهانی مهارت با حضور 63 کشور از جمله تیم ایران در کازان پایتخت جمهوری تاتارستان در روسیه در حال برگزاری است و تیم ایران با گروهی شامل 30 نفر در 10 رشته ی این مسابقات حضور دارد. خانم مهدوی، کارشناس رشته نرم افزارهای تجارت که در این دوره حضور دارد در مصاحبه با اسپوتنیک گفت:

روز دوم مسابقات جهانی مهارت ها در کازان  - اسپوتنیک ایران
روز دوم مسابقات جهانی مهارت ها در کازان + عکس

در زمینه کارشناسی از دوازدهمین دوره مسابقات ملی مهارت حضور داشتم و دو دوره نیز در مسابقات جهانی ابوظبی و کازان شرکت کردم.

رشته نرم افزارهای تجارت، مجموعه ای از نرم افزارهایی است که برای یک کمپانی و با یک موضوع مشخص در قالب اپلیکیش موبایل و ویندوز طراحی می شود.

در رشته ما، امسال 27 کشور با کارآموزان بسیار قوی شرکت کردند و رقابت بسیار سنگین است. در این رشته مدیریت زمان حرف اول را می زند و اکثر افرادی که در این دوره حضور پیدا کردند، با بیشتر مطالب و چگونگی زمانبندی آشنایی کامل دارند که بهترین نحو محاسبه و اجرا را داشته باشند.

در زمینه ی خلاقیت و نوآوری که این رشته دارد، شرکت کننده هایی که از کشورهای مختلف شرکت می کنند، در رشته ما می توانند از روش های نوین کد زنی که بقیه کشورها استفاده می کنند، مطلع شوند.

سرعت کار برخی کشورها، همانند کره جنوبی بسیار بالاست و واقعا مثل یک ربات کار می کنند که دلیل این امر تمرینات زیاد و اردوهای بلند مدتی است که کره تقریبا 2 در اردو بوده و همین موضوعات در بالا رفتن سرعت آنها بسیار موثر است.

در این مسابقات شرکت کنندگان می توانند تکنیک های جدید را فرا بگیرند و جذابیت های بسیار زیادی دارد و نرم افزارهای تجارت، یکی از قدیمی ترین رشته هایی است که در مسابقات جهانی بوده و هر ساله شرح فنی آن تغییر کرده و نرم افزارهای جدیدی به آن افزوده می شود.

مهیار یکی از شرکت کنندگان ما است که حدودا سه سال در کنار هم کار می کنیم و تلاش بسیاری انجام می ده و به تکنیک های بسیاری خوبی واقف است و وقتی یک پروژه به او تحویل داده می شود، از پس تمامی قسمت های آن بخوبی برمیاد. همانطور که گفتم مدیریت زمان از مهمترین ارکان این رشته است، بطور مثال پروژه ای که خود شرکت "اکستنا رایتر" بمدت 5 ساعت و 30 دقیقه زمان برای نوشتن آن صرف می کند، ما باید این پروژه را در مدت 3 ساعت و نیم تحویل بدهیم. بنابراین برای اینکه بتواند در این مدت زمان محدود کار خود را انجام دهد بسیار مهم است و تفاوت رقابت کننده ها در این قسمت مشخص می شود.

ما امیدورایم روز شنبه که فینال رشته ما هست و البته تمامی شرکت کنندگان ایرانی حاضر در این رقابت ها بتوانند به جایگاهی که برازنده آنها است، برسند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала