مشاور احمدی نژاد درباره حضور انتخاباتی وی توضیح داد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / مشاور احمدی نژاد درباره حضور انتخاباتی وی توضیح داد
مشاور احمدی نژاد درباره حضور انتخاباتی وی توضیح داد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مشاور احمدی نژاد گفت: مردم از دو جریان به گفته او حاکم، اصلاح‌طلب و اصول‌گرا خسته شده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایلنا، عبدالرضا داوری، مشاور محمود احمدی‌نژاد با بیان اینکه انتخابات دوم اسفندماه مجلس شورای اسلامی، طبق نظرسنجی‌های مختلف نرخ مشارکت بسیار پایینی دارد بیان داشت که مردم از دو جریان به گفته او حاکم، اصلاح‌طلب و اصول‌گرا خسته شده‌اند و این دو جریان را در واقع یک جریان می‌دانند که فقط به فکر منافع و اهداف شخصی و باندی خودشان هستند. بر اساس مقبولیت عمومی احمدی‌نژاد 80 درصد و خاتمی کمتر از 12 درصد اقبال عمومی دارند.

وی با منفعل خواندن سیاست خارجی ایران در دولت روحانی مدعی است که یکی از دلایلی که آمریکایی‌ها ظریف را تحریم می‌کنند و آب از آب در کشور تکان نمی‌خورد برای این است که آنها وضعیت فشل و بی‌اعتمادی مردم به دولت روحانی و ظریف را فهمیده‌اند.

این فعال سیاسی نزدیک به احمدی‌نژاد با بیان اینکه فکر نمی‌کرده که برخوردهای سخت و بد با زندانیان سیاسی در زندان‌ها صورت بگیرد، می‌گوید دولت و منتسبان به آن نسبت به زندانیان سیاسی سال 1388 قصور داشته‌اند.

داوری درباره حضور محمود احمدی نژاد در انتخابات گفت: "ایشان هیچ انگیزه‌ای برای حضور در انتخابات ندارند. برای چه بیایند؟ حاکمیت باید از ایشان بخواهد و ایشان وارد صحنه شود؛ ایشان چه‌انگیزه‌ای دارد؟!"

وی در ادامه بیان کرد: "در حال حاضر محبوبیت آقای احمدی‌نژاد بی‌نظیر است و از طرفی فضای اقتصادی و عمومی کشور آنقدر مردم را زیر فشار گذاشته که تنها نقطه اتکای داخل نظام برای خروج از این وضعیت را آقای احمدی‌نژاد می‌دانند. حال ممکن است است برخی با این مخالف باشند اما واقعیت کف خیابان همین است. سفرهایی که ایشان می‌روند، استقبال و حرف‌های مردم را بررسی کنید متوجه این امر می‌شوید. حاکمیت راهی جز این ندارد و اگر می‌خواهد نگاه و مشارکت مردم را در داخل نظام حفظ کند، حتما باید فضایی را برای فعالیت آقای احمدی‌نژاد فراهم کند."

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала