پیشرفت اسرائیل در صنعت دفاعی تانک سازی

© Sputnik / Vladimir Astapkovichاسرائیل در اعتراضات ایران دخالتی ندارد
اسرائیل در اعتراضات ایران دخالتی ندارد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شرکت اسرائیلی "البیت سیستم"، سیستم های فعال دفاع از خودروهای زرهی و تانک ها را برای آمریکا و اسرائیل می سازد.

به گزارش اسپوتنیک، شرکت اسرائیلی Elbit Systems اقدام به ساخت سیستم فعال خودروهای زرهی جدید برای ارتش اسرائیل و ایالات متحده آمریکا نموده است. این سیستم دفاعی بر روی تانک ها و همچنین خودروهای زرهی با عنوان Iron Fist Light Decoupled (IFLD) نصب می شود. 

کدام ارتش قوی تر است: ایران یا اسرائیل؟ - اسپوتنیک ایران
کدام ارتش قوی تر است: ایران یا اسرائیل؟ جواب درست ـ ایران

به گفته سازندگان ، این سیستم محافظت از وسایل نقلیه زرهی را هم در فضای کوچک شهری و هم مناطق آزاد جنگی را فراهم می کند. این مجموعه شامل سنسورهای نوری مستقل و یک رادار برای شناسایی پرتاب ها می باشد.

شرکت اسرائیلی "البیت سیستم" خاطرنشان كرد: سیستم حفاظتی IFLD، قادر است فضای 360 درجه را در اطراف تجهیزاتی كه این سیستم بر روی آن نصب شده است را محافظت نماید. این سیستم در دو نسخه طراحی شده است: سیستم سنگین برای مخازن و سیستم سبک برای سایر خودروهای زرهی و غیر مسلح موجود می باشد. این سیستم برای از بین بردن کلیه تهدیدات احتمالی در فاصله ایمن برای تجهیزات و خدمه آن و همچنین انتخاب بهترین گزینه برای دفاع از هر نوع حمله احتمالی می باشد.

این سیستم بر روی خودروی جنگی زرهی یا تانک نصب خواهد شد ، و در سال 2020 در نیروهای دفاعی اسرائیل مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر قرارداد این شرکت با ارتش اسرائیل ، ارتش آمریكا نیز خواهان استفاده از این سیستم محافظتی برای تانک های آمریکایی با نام "برادلی" است".

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала