رونالدو پسرش را به خانه کودکی اش برد و او را شوکه کرد

© Sputnik / Grigoriy Sisoev /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو ادای خبرنگار را در می آورد + ویدئو
رونالدو ادای خبرنگار را در می آورد + ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پسر رونالدو از نوع زندگي فقیر پدرش در کودکی شوکه شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از اسپورت بایبل، کریستین رونالدو ، مهاجم یوونتوس گفت که او و پسرش کریستیانو جونیور از خانه ای در جزیره مادیرا پرتغالی بازدید کردند ، جایی که او در کودکی در آن زندگی می کرد.

حرکت عجیب کریستیانو رونالدو با مامور امنیتی+ویدیو - اسپوتنیک ایران
حرکت عجیب کریستیانو رونالدو با مامور امنیتی+ویدیو

رونالدو گفت که هماسیگان را که قبلاً در آنجا زندگی می کردند را در خانه قدیمی اش دیده است و این موضوع او را به شدت تحت تأثیر قرار داد. وی همچنین از خانه ای که در آن زندگی می کرد قبل از عزیمت به پرتغال اسپورتینگ دیدن کرد و به پسرش اتاق خود را نشان داد. "پسرم چرخید و پرسید:" بابا ، واقعاً تو در اینجا زندگی کردی؟ " او نمی توانست این را باور کند".

این مهاجم پرتغالی در شهر فونچال در مادیرا در خانواده فقیری متولد شدند و تا 12 سالگی در آنجا زندگی کردند. در سال 2017 ، مقامات محلی فرودگاه بین المللی این جزیره را به عنوان این فوتبالیست نامگذاری کردند. در مراسم رسمی این افتتاحیه، خود فوتبالیست حضور داشت.

رونالدو از سال 2018 در یوونتوس بازی می کند ، پیش از این نیز در رئال مادرید ، منچستر یونایتد و اسپورتینگ بازی کرده است. این بازیکن پرتغالی پنج بار قهرمان جام قهرمانان شدند و بهترین گلزن تاریخ این مسابقات (126 گل) است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала