سوخو 57 روسیه، جنگنده اف 35 آمریکا را به انزوا می برد

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر سوخو 57 روسیه، جنگنده اف 35 آمریکا را به انزوا می برد
سوخو 57 روسیه، جنگنده اف 35 آمریکا را به انزوا می برد  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رسانه های چینی اعلام کردند که جنگنده های سوخود 57، زندگی را برای جنگنده های اف 35 آمریکا سخت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از پورتال چینی Sohu، با حضور جنگنده نسل پنجم روسی Su-57E در بازار جهانی ، انحصار جنگنده های F-35 آمریکا به پایان می رسد. 

وزارت دفاع ژاپن، برنامه خرید جنگنده های F-35B را تایید کرد - اسپوتنیک ایران
وزارت دفاع ژاپن، برنامه خرید جنگنده های F-35B را تایید کرد

با شروع فروش مدل صادراتی Su-57 توسط روسیه، هواپیماهای جنگنده آمریکایی تنها هواپیمای دارای چنین پتانسیل های جنگی موجود برای خرید در خارج از کشور ها، ناکام می شوند.

به عقیده این نشریه و بر اساس گزارش مربوط به صادرات آخرین جنگنده های دفتر طراحی سوخو "همه کشورهایی که از ایالات متحده هراس دارند"، اکنون با تولید سوخو 57 فرصتی برای مبارزه با F-35 خواهند داشت.

در این مقاله آمده است: "در واقع ، اکنون بسیاری از كشورهایی كه با آمریكا درگیر جنگ هستند ، قادر خواهند بود هواپیماهای نسل پنجم را به دست آورند ، و ایالات متحده باید قبل از اعزام نیرو به این کشورها با دقت به این موضوع بیاندیشند."

به گفته نویسنده این مقاله، خریداران ممکن است شامل هند ، اندونزی ، الجزایر ، ویتنام و ونزوئلا باشد اما این کشورها تا تاریخ فروش این جنگنده ها باید "صبور" باشند.

نویسنده مقاله در پایان می گوید: "در یک کلام ، شروع رسمی صادرات هواپیماهای نسل پنجم روسیه اساساً اوضاع را در بازار بین المللی برای این نوع هواپیماها تغییر داده است و زندگی برای جنگنده ها و نیروهای مسلح ایالات متحده را پیچیده می کند."

نسخه صادراتی جنگنده چند منظوره نسل پنجم Su-57E برای اولین بار در نمایشگاه ماکس 2019 که از 27 اوت تا اول سپتامبر سال جاری در ژوکوفسکی در نزدیکی مسکو برگزار می شود ، ارائه می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала