همسر نتانیاهو رسوایی به راه انداخت

© AP Photo / Gali Tibbonهمسر نتانیاهو رسوایی به راه انداخت
همسر نتانیاهو رسوایی به راه انداخت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در حین سفر بنیامین نتانیاهو و سارا نتانیاهو به کیف در شب 19 آگوست، خلبان پرواز بدلیل عدم استقبال شایسته ، مورد سرزنش شدید همسر نتانیاهو قرار گرفت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری اسراییل، سارا نتانیاهو با تصور اینکه استقبال مناسب و در خور از او صورت نگرفته داست، با عصبانیت از صندلی خود بلند شد و به سمت کابین خلبان حرکت کرد. البته از ورود او به داخل کابین جلوگیری شد، که این باعث عصبانیت بیشتر همسر نخست وزیر شد. در نتیجه، خلبان هواپیما 45 دقیقه قبل از فرود در کیف، دوباره به زوج نتانیاهو خوش آمد گفت.

در حقیقت، خلبان هواپیما قبل از برخاستن از سارا نتانیاهو استقبال لازم را به عمل آورده بود، اما احتمالاً او آن را نشنیده بوده که منجر به این واکنش شده است. برای دومین بار، نام همسر نخست وزیر با تاکید ویژه ای ادا شد: "آرزو می کنیم رئیس دولت و همسرش، خانم سارا نتانیاهو ، یک دیدار موفق داشته باشند."

البته ماجرای رسوایی همسر نتانیاهو به اینجا ختم نشد، در بدو ورود به کیف، سه دختر اوکرایینی با لباس محلی و نان و نمک به استقبال نخست وزیر اسراییل و همسرش رفتند، نتانیاهو که از قبل با ابن رسوم آشنا بود، تکه  ای از نان را برداشت و پس از آغشته نمودن با نمک خورد، با این حال وقتی برای ادای احترارم و به جا آوردن این رسم، تکه ای دیگر به همسرش تعارف کرد، سارا نتانیاهو نام و نمک را به روی زمین پرت نمود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала