جواب مجری برنامه استعدادیابی به بازیگر بانو +ویدئو

© Sputnik / Valeriy Melnikov /  مراجعه به بانک تصاویر مراسم باشکوه رقص باله در مترو مسکو+ عکس
مراسم باشکوه رقص باله در مترو مسکو+ عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
احسان علیخانی جواب پریناز ایزدیار را در نشست خبری داد.

به گزارش اسپوتنیک، چندی پیش بازیگر بانوی سینما و تلویزیون، پریناز ایزدیار در قالب یک استوری در صفحه شخصی خود نسبت به برنامه عصر جدید با مجری گری احسان علیخانی واکنش نشان داد.

View this post on Instagram

A post shared by بازیگران_30نما | هنرمندان (@bazigaran_30nama) on

 

او معتقد بود که این برنامه استعدادیابی مردان است چرا که اکثریت بانوان با استعداد نوازنده، رقصنده و خواننده در آن حضور ندارند و اجازه ندارند حتی خودشان را نشان دهند.

View this post on Instagram

A post shared by کانال گیزمیز‌‌‌ 💯 (@gizmiztel) on

احسان علیخانی در جواب این بازیگر عنوان کرد که شما در کدام یک از فیلم ها و سریال خود خوانده ای و رقصیده ای که انتظار داری در برنامه استعدادیابی از این دسته از بانوان رونمایی شود.
او همچنین با کنایه طنزآمیزی در پاسخ به او گفت من لحظه ای احساس کردم ایشان از دانمارک با ما صحبت می کند و شرایط جامعه را نمی داند.
احسان علیخانی در پایان پاسخ داد که بسیاری از بانوان در حوزه های بسیاری در برنامه استعدادیابی عصر جدید حضور داشتند.
بسیاری از کاربران معتقدند که منظور این بانوی بازیگر به احسان علیخانی و برنامه استعدادیابی عصر جدید نبوده است بلکه صحبت او پیام سیاسی داشته و سیاست های نظام جمهوری اسلامی ایران را زیر سئوال برده است. بسیاری از کاربران معتقدند که این فکر که استعداد خانم ها فقط در رقص و خوانندگی خلاصه می شود فکر درستی نیست و بانوان در همه زمینه ها استعداد خود را به نمایش گذاشته اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала