رهایی محمدعلی نجفی از قصاص

© Photo / IRNAرهایی محمدعلی نجفی از قصاص
رهایی محمدعلی نجفی از قصاص  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شهردار سابق تهران از اولیای دم رضایت گرفت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، محمدعلی نجفی؛ شهردار اسبق تهران که به اتهام قتل "میترا استاد همسر" دومش به قصاص محکوم شده بود، از اولیای دم رضایت گرفت.

محمود حاجلویی؛ وکیل اولیای دم مرحوم میترا استاد در این خصوص گفت: جزئیات بیشتر درباره جلب رضایت اولیای دم متعاقبا اعلام می‌شود.

از سوی دیگر برادر میترا استاد، اقای مسعود استاد در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از دادن رضایت به نجفی خبر داده بود.

View this post on Instagram

مسعود استاد🗣 اما در مورد خودم که روزی سردار گمنام و روزی سردار سپاه نام گرفتم، می‌گویم که الان نه شغلی دارم و نه رسمی که از کسی گرفته باشم. فقط فرزند روستازاده‌ای به نام کاکابرار از دیار کرمانشاهانم. از کودکی از پدر و مادرم مهرورزی آموختم و تا درجه دکتری تخصصی هواوفضا در معتبرترین دانشگاه‌های کشور و بدون رانت تحصیل کردم. در بهمن سال ۹۳ خانه هواوفضای ایران را در شهرداری تهران تأسیس نمودم و الان نیز فقط مدرس دانشگاه هستم. و، اما در آخر داستانمان به واسطه پادرمیانی بزرگان کرمانشاه و کشور و همچنین وکلای عزیزمان آقای مسعود افرازه و محمود حاجلویی، پدرم، مادرم و مهیارمان آقای محمدعلی نجفی را بخشیدیم و از خون عزیزمان گذشتیم و خرسندیم که هیچ معامله‌ای با خون آن بزرگوار نکردیم و امیدوارم آقای محمدعلی نجفی در این چند صباح باقی مانده، به دور از سیاست، به تزکیه نفس بپردازد. اجر همه خیرخواهان و هدایت همه بدخواهان به راه راست را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم. #نجفی#شهردارتهران#اصلاح_طلبان #دادگاه#حکم#ازادی#سیدرئوف#قاتل #مقتول#میترااستاد#میترا_استاد #بخشش#خواهر#غم#اعدام#قصاص

A post shared by سید رئوف ۲ (@raoof.13623) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала