کدام جنگنده سعی در نزدیکی به هواپیمای وزیر دفاع روسیه داشت؟

© Sputnik / Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر کدام جنگنده سعی در نزدیکی به هواپیمای وزیر دفاع روسیه داشت؟
کدام جنگنده سعی در نزدیکی به هواپیمای وزیر دفاع روسیه داشت؟  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جنگنده اف 18 ناتو که سعی داشت به هواپیمای حامل وزیر دفاع روسیه سرگی شایگو روی آب های بی طرف دریای بالتیک نزدیک شود، متعلق به اسپانیا بود.

به گزارش اسپوتنیک، روز گذشته جنگنده های سوخو 27 روسی ، جنگنده اف 18 را از نزدیک شدن به هواپیمای حامل وزیر دفاع روسیه خودداری نمودند. 

چرا کشورهای ناتو در بازی های ارتش ها شرکت نمی کنند؟ - اسپوتنیک ایران
چرا کشورهای ناتو در بازی های ارتش ها شرکت نمی کنند؟

گفتنی است، هواپیمایی که وزیر دفاع روسیه در آن بود توسط دو جنگنده سوخو 27 ناوگان دریایی بالتیک از کالینینگراد به سمت مسکو محافظت و همراهی می شد.

روزنامه ABC گزارش داد که جنگنده F-18 با تلاش برای نزدیک شدن به هواپیمای وزیر دفاع سرگئی شویگو بر فراز آبهای بی طرف دریای بالتیک ، متعلق به نیروی هوایی اسپانیا است. این جنگنده بخشی از مأموریت ناتو برای گشت زنی در حریم هوایی کشورهای بالتیک است.

در مجموع ، مادرید پنج فروند جنگنده F-18 را در دریای بالتیک به همراه 140 پرسنل مستقر دارد. این هواپیماها در لیتوانی مستقر است و تا پایان ماه اوت در دریای بالتیک باقی خواهد ماند. مأموریت گشت ناتو اکنون توسط نیروهای هوایی اسپانیا ، انگلیس و مجارستان اجرا می شود.

روز گذشته، هواپیمای ناتو اف 18 روی آب های بی طرف بالتیک سعی داشت به هواپیمای حامل وزیر دفاع روسیه نزدیک شود اما خلبانان سوخو 27 خود را به جنگنده رسانده و اجازه ندادند که اف 18 ناتو به سمت هواپیمای وزیر دفاع حرکت نماید.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала