اتحادیه کارگری ملوانان روسیه: تنگه هرمز موقتاً منطقه پرخطر اعلام می شود

اشتراک
دفتر خبری اتحادیه کارگری ملوانان اطلاع داد ، در حال حاضر افرادی که در منطقه تنگه هرمز کار می کنند در صورت حمله ، امتیازات مالی تکمیلی دریافت می کنند .

به گزارش اسپوتنیک، امتیازات تکمیلی برای آن است که انجمن  بین المللی گفتگو که فدراسیون بین المللی کارگران حمل و نقل و شرکت ها و سازمان های بین المللی دریانوردی و دریایی  در آن عضویت دارند ، تنگه هرمز را به طور موقت به عنوان منطقه پرخطر معرفی کرد.

در این اطلاعیه آمده است: " انجمن بین المللی گفتگو، تنگه هرمز را به طور موقت به عنوان منطقه پرخطر معرفی کرد: اگر ملوانان در این منطقه مورد حمله قرار گیرند،  امتیازات و جبران خسارت های دوبرابری در صورت فوت یا از دست دادن توانایی کار تعلق می گیرد."

نماینده بخش ملوانان فدراسیون بین المللی کارگران حمل و نقل دیوید هندل خاطر نشان کرد: " علی رغم اینکه در حال حاضر مشکل تنها در ارتباط با نفت کش ها و کشتی هایی با پرچم بریتانیا اتفاق افتاده است، ما می خواهیم تا آنجا که ممکن است سریعتر به مشکلات و نگرانی های کسانی که از این منطقه عبور می کنند، پاسخ دهیم. من خرسندم که در تصمیم فدراسیون بین المللی کارگران حمل و نقل خطرات بالقوه برای تمامی کشتی ها و خدمه آنها در نظر گرفته شده است. ما خواستار آرامش در حرکت کشتی ها در این منطقه و آزادی خدمه هستیم."

دفتر خبری اتحادیه کارگری ملوانان خاطر نشان کرد که تصمیم انجمن بین المللی گفتگو در خصوص پرداخت امتیازات و غرامت های دو برابری در صورت فوت یا از دست دادن توانایی شامل تمامی کشتی هایی ست که با فدراسیون بین المللی کارگران حمل و نقل قرارداد دارند.

خاطر نشان می کنیم که عصر 19 ژوئیه نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنگه هرمز و در محدوده آب های ایران، نفت کش بریتانیایی  Stena Impero  را متوقف نموده و آنرا به بندر عباس منتقل کرد. خدمه نفت کش شامل 23 نفر و از جمله سه شهروند روسیه در کشتی ماندند. مقامات ایرانی اعلام کردند که نفت کش در لنگر گاه بندر است.

حادثه ای که برای این نفت کش اتفاق افتاد عملا پاسخ مقامات ایرانی به توقیف نفت کش این کشور توسط مقامات جبل الطارق در تاریخ 4 ژوئیه بود. کشتی  Grace 1 به نقض تحریم های اتحادیه اروپا علیه سوریه متهم شد. پیشتر اتحادیه کارگری ملوانان روسیه از ملوانان خواسته بود ، روی کشتی هایی که به خاور میانه می روند ، کار نکنند.  

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала