انهادم 6 هواپیمای بدون سرنشین توسط پدافند هوایی روسیه در حمیمیم

© Photo / The Ministry of Defence of the Russian Federationآغاز تولید جنگنده های سوخو ـ 35 در روسیه برای صادرات آنها به مصر
آغاز تولید جنگنده های سوخو ـ 35 در روسیه برای صادرات آنها  به مصر  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سیستم های پدافند هوایی روسیه در پایگاه هوایی روسیه حمیمیم شش هواپیمای بدون سرنشینشبه نظامیان را منهدم کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از بیانیه وزارت دفاع فدراسیون روسیه 6 هواپیمای بدون سرنشین توسط پدافند هوایی روسیه در حمیمیم را منهدم نمود. 

تروریست ها به پایگاه هوایی حمیمیم حمله موشکی انجام دادند - اسپوتنیک ایران
تروریست ها به پایگاه هوایی حمیمیم حمله موشکی انجام دادند

براساس این بیانیه ، در 11 اوت حدود ساعت 20:10 به وقت مسکو ، سیستم کنترل پایگاه هوایی حمیمیم "شش فروند هواپیمای بدون سرنشین را که از جهت شمال غربی به پایگاه هوایی روسیه نزدیک می شدند را نابود کرد." در این گزارش آمده است: "با سلاح های ضد هوایی پایگاه هوایی روسیه ، هر شش هواپیمای بدون سرنشین تروریست ها نابود شدند."

وزارت دفاع روسیه تصریح کرد که این عملیات در پایگاه هوایی روسیه با تلفات و خسارات جانی همراه نبود ، همچنان این پایگاه طبق برنامه ریزی شده  پیشین خود فعالیت خود را ادامه می دهد.

پیش از این در خبرها آمده بود که، هواپیماهای بدون سرنشین شبه نظامیان گروه های تروریستی، حملاتی را با هدف پایگاه حمیمیم انجام دادند.

این دومین حمله در روزهای اخیر است. روز پنجشنبه اعضای باندهای مسلح تروریستها، موشک هایی را به سمت پایگاه روسیه "حمیمیم" شلیک کردند. شلیک ها به هدف اصابت نکرد. در نتیجه این حمله ، دو شهروند سوریه کشته شدند ، چهار نفر دیگر نیز زخمی شدند.

در پایان ماه ژوئیه ، سرهنگ ژنرال سرگی رودكوی ، رئیس اداره كل ستاد ارتش روسیه اعلام نمود كه تروریست ها همچنان به تلاش برای سازماندهی حملات به حمیمیم ادامه می دهند. به گفته وی ، شبه نظامیان در 17 و 21 جولای برای بمباران اهداف روسیه در ادلب انجام دادند. اما تأسیسات پدافند هوایی پایگاه هوایی روسیه این حملات را دفع کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала