تبریک عید قربان ظریف با طعم طعنه به معامله قرن

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / تبریک عید قربان ظریف با طعم طعنه به معامله قرن
تبریک عید قربان ظریف با طعم طعنه به معامله قرن - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزیر امور خارجه ایران با تبریک عید قربان از مسلمانان خواست تا برای رسیدن به حقوق خود، احترام به خود را در اولویت قرار دهند.

به گزارش اسپوتنیک، محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران با انتشار یک رشته توئیت با تبریک عید قربان به تمامی مسلمانان از آنها خواست تا برای پایان دادن به ظلم و "تحقیر قرن" با یکدیگر متحد شوند.

وزیر امور خارجه ایران نوشت: عید، زمانی برای اتحاد است. ما بار دیگر از مسلمانان می‌خواهیم که برای رسیدن به حقوق خود، احترام به خود را در اولویت قرار دهند. اگر این کار را نکنیم، عزت ما باز هم مورد حمله قرار می‌گیرد؛ مانند تحقیرقرن.

ظریف در ادامه افزود: جنایتی که در این عکس نمایش داده شده، درست امروز صبح در الاقصی اتفاق افتاد، در روز مقدس ما. همین تروریست‌ها امیدوارند تحقیرقرن را به فلسطینی‌ها تحمیل کنند. ما مسلمان‌ها قدرت پایان دادن به این ظلم را داریم، اما فقط اگر متحد شویم.

​گفتنی است که اشاره وزیر امور خارجه ایران به طرح موسوم به معامله قرن است که بر اساس آنچه که در رسانه‌ها منتشر شده بر طبق آن، اورشلیم پایتخت اسرائیل اعلام شده، بخش‌های بزرگی از کرانه باختری رودخانه اردن را به این کشور واگذار می‌شود و حق بازگشت نیز از آوارگان فلسطینی گرفته می‌شود. تشکیلات خودگردان فلسطین از سال گذشته که آمریکا بر خلاف قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل متحد سفارت خود را به اورشلیم منتقل نمود، مذاکره با آمریکا را متوقف کرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала