واکنش وزارت خارجه ایران به مسدود کردن فعالیت ظریف در شبکه‌های اجتماعی

© Photo / IRNAواکنش وزارت خارجه ایران به مسدود کردن فعالیت ظریف در شبکه‌های اجتماعی
واکنش وزارت خارجه ایران به مسدود کردن فعالیت ظریف در شبکه‌های اجتماعی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی وزارت خارجه ایران به تلاش دولت آمریکا در مسدود کردن حساب‌های کاربری ظریف در شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از صدا و سیمای ایران، عباس موسوی، سخنگوی وزارت خارجه ایران به تلاش دولت ایالات متحده در مسدود‌ کردن صفحات منتسب به محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران در توییتر، فیسبوک و اینستاگرام واکنش نشاند داد.

آمریکا حساب‌های کاربری ظریف در شبکه‌های اجتماعی را مسدود می‌کند - اسپوتنیک ایران
آمریکا حساب‌های کاربری ظریف در شبکه‌های اجتماعی را مسدود می‌کند

موسوی اظهار داشت: آقای ظریف همواره مورد بغض و غضب کسانی بوده است که از شنیدن صدای ایران بیمناک بودند و بخاطر اثرگذاری حضور ظریف در مجامع بین المللی و حضورش در شبکه‌های اجتماعی و روشنگری نسبت به سیاست‌های ایالات متحده معلوم بود که مورد بغض و نفرت آن‌ها می‌باشد از این رو تصمیم گرفتند وی را تحریم کنند و دسترسی او را به شبکه‌های اجتماعی که مربوط به آمریکاست مسدود کنند.

سخنگوی وزارت خارجه ایران در ادامه افزود: این نشان دهنده میزان باور آن‌ها به آزادی اطلاعات و آزادی بیان است. صدای حق همیشه طنین انداز خواهد شد و صدای اقای ظریف به عنوان­ رئیس دیپلماسی ایران قطعا به طور مقتضی به گوش جهانیان خواهد رسید.

پیشتر وزارت امورخارجه آمریکا در نامه‌ای به شرکتهای توییتر، فیسبوک و اینستاگرام اعلام کرده بود تا فورا اقدام به مسدود سازی صفحات منتسب به محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала