رکورد جدید تیم غواصی ایران در مسابقات ارتش‌های جهان

CC BY-SA 4.0 / Tasnim News Agency / رکورد جدید توسط تیم غواصی ایران در مسابقات غواصی ارتش‌های جهان
رکورد جدید توسط تیم غواصی ایران در مسابقات غواصی ارتش‌های جهان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تیم غواصی عمق نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران توانست در سریع ترین زمان ممکن آیتم نجات زیر دریایی غرق شده را اجرا و حد نصاب جدیدی را در مسابقات نظامی غواصی عمق ثبت کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری تسنیم، در ادامه مسابقات غواصی ارتش‌های جهان، تیم نیروی دریایی ارتش ایران در کوتاه ترین زمان ممکن، آیتم نجات زیر دریایی مغروق را اجرا کرد و طی یک رقابت نزدیک و نفس گیر، بالاتر از تیم های روسیه و چین، در رتبه نخست قرار گرفت تا رکورد جدیدی را در این بخش از خود به جای گذارد.

امیر دریادار دوم پرویز سلیمی پناه، دبیر اجرایی چهارمین دوره مسابقات غواصی عمق ارتش های جهان به میزبانی نیروی دریایی ارتش ایران گفت: براساس امتیازهایی که تاکنون تیم های حاضر در مسابقات کسب کردند، تیم نیروی دریایی ارتش توانست رکورد جدیدی در آیتم نجات زیر دریایی غرق شده که سخت ترین آیتم این مسابقات است، ثبت کند.

دبیر اجرایی چهارمین دوره مسابقات نظامی غواصی عمق ادامه داد: در سایر آیتم ها از جمله نجات کشتی مغروق نیز بهترین زمان ممکن را به ثبت رساندیم و در صدر جدول قرار داریم ولی فعلا در انتظار نتایج سایر آیتم‌ها هستیم. 

امیر دریادار دوم سلیمی پناه هدف از برگزاری این مسابقات را تبادل دانش و تخصص در حوزه نظامی و انتقال پیام صلح و دوستی میان کشورها برشمرد و افزود: نشان دادیم که خلیج فارس جزو امن ترین نقاط جهان است که علی رغم تمام تلاش کشورهای متخاصم برای ایجاد ناامنی، نیروهای دریایی ارتش و سپاه یک امنیت پایدار را در خلیج فارس ایجاد کردند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала