فروش سنگ توالت با عنوان یک اثر هنری +عکس

© Depositphotos.com / Booblgumچشم چرانی دیپلمات نیوزلندی در توالت عمومی در آمریکا
چشم چرانی دیپلمات نیوزلندی در توالت عمومی در آمریکا  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نمایش یک سنگ توالت به قیمت ۵۰ میلیون تومان در نمایشگاه خانه هنرمندان برای فروش، با واکنش کاربران در فضای مجازی همراه شده است.

ه گزارش اسپوتینک، در نمایشگاهی که این روزها در خانه هنرمندان برپاست، یک سنگ توالت به قیمت ۵۰ میلیون تومان به عنوان یک اثر هنری که عکس کوچکی از یکی از پادشاهان قاجار روی آن چسبانده شده بود برای فروش به نمایش گذاشته شد. انتشار تصاویری از این سنگ توالت در فضای مجازی واکنش جمع کثیری از کاربران را در بر داشت.

کاربران در واکنش به این اتفاق عجیب، جدایی از بیان جملات طنزآمیز، عنوان می‌کنند آیا سنگ توالت کالای لوکس است که با این قیمت به فروش می‌رسد و از آن با نام اثر هنری یاد می‌شود. عده‌ای از کاربران نیز از قیمت سنگ‌های توالت که نهایتا ۲۵۰ هزار تومان می‌باشند صحبت می‌کنند و عقیده دارند این کالا را با چسباندن یک عکس نمی‌توان اثر هنری نامید.

View this post on Instagram

A post shared by علی اکبر اروجی (@orouji68) on

کاربران این سوال را مطرح می‌کنند که آیا هنر دیگری به جز عکس چسبانده شده شاه قاجار در سنگ توالت، چیز دیگری به چشم میخورد؟ این کاربران چسباندن عکس شاه قاجار را با هر دلیلی اشتباه می‌خوانند و بر این باورند سزاوار نیست عکس یک مرده را در سنگ توالت چسباند.

تعدادی از کاربران نیز عقیده دارند به دلیل اینکه این کار در خانه هنرمندان به نمایش گذاشته است از آن به عنوان اثر هنری یاد می‌شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала