مخالفت دادستان ایران با حضور بانوان در ورزشگاه ها

© Photo / IRNAمخالفت دادستان ایران به حضور بانوان در ورزشگاه ها
مخالفت دادستان ایران به حضور بانوان در ورزشگاه ها - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دادستان ایران در خصوص تهدید فیفا نسبت به حضور بانوان در ورزشگاه ها اعلام کرد آیا آنها دلشان برای این سوخته که زن‌ها هم از فیوضات عالیه تماشای فوتبال محروم نباشند؟

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، محمدجعفر منتظری، دادستان کل ایران گفت: اینکه فیفا می‌آید رسماً اعلام می‎کند اگر چنانچه ورزش ایران زنان را در ورزشگاه‌ها راه ندهد ما ایران را از حضور در بازی‌های بین‌المللی محروم می‌کنیم این را شما ساده می‌اندیشید؟ این حرف ساده‌ای نیست، فیفا چه کار دارد به اینکه در کشوری 10، 500، هزار یا پنج هزار تماشاگر برای فوتبال می‌رود حتماً تعدادی از آنان باید زن باشند؟

حضور زنان در ورزشگاه ها می تواند اخلاق مداری را ترویج دهد - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
حضور زنان در ورزشگاه ها می تواند اخلاق مداری را ترویج دهد

وی اضافه کرد: اینکه گیر داده‌اند که حتما در ورزشگاه‌های ایران هم باید زن هم باید راه پیدا کنند دلشان برای زنان ما سوخته؟ دلشان برای سالن‌های ورزشی ما سوخته؟ دلشان برای این سوخته که زن‌ها هم از فیوضات عالیه تماشای فوتبال محروم نباشند؟ این را ساده نگیرید.

پیش از این فدراسیون بین المللی فوتبال "فیفا" اعلام کرده بود که مسئله حضور بانوان ایرانی در ورزشگاه‌ها تا پیش از دهم اکتبر (18 مهر) حل شود، زمانی که تیم ملی ایران اولین بازی خانگی خود در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 را مقابل کامبوج انجام می‌دهد.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران نیز در آخرین مصاحبه خود درباره حضور خانواده‌ها گفته: شرایط خانوادگی و حضور خانواده ها برای بازی های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر است، البته کشور برخورد عقلانی خوبی برای این موضوع در نظر گرفته و اگر مشکلات حل شود همه را تشویق می‌کند که حتی خانواده ها هم در ورزشگاه ها حضور داشته باشند. از ما هم سوالاتی شده که پاسخ دادیم و امیدواریم همه دست به دست بدهند تا همه مشکلات با هم حل شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала