چرا به ظریف نشانه رفتید؟

© Sputnik / SHAآیا زبان انگلیسی از برنامه مدارس ایران حذف می شود؟
آیا زبان انگلیسی از برنامه مدارس ایران حذف می شود؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
عضو کمیسیون امنیت ملی: چند بار نتانیاهو را خطاب کرده‌اید و چند بار ظریف را !

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، علیرضا رحیمی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مطلبی در صفحه توییتر خود در واکنش به هجمه‌های اخیر در داخل کشور به وزیر خارجه بعد از تحریمش توسط دولت آمریکا نوشت: «در شرایطی که حمله رهبری به رژیم صهیونیستی هست و دکتر ظریف را امین و شجاع و متدین میدانند، نتانیاهو را رها کردید و ظریف را نشانه رفتید. جماعت ره گم کرده.!! برگردید به همه گفته‌ها و نوشته‌هایتان، چند بار نتانیاهو را خطاب کرده‌اید و چند بار ظریف را ؟؟!!

وی در ادامه گفت:«در شرایطی که حمله رهبری به اسرائیل است و ظریف را امین و شجاع و متدین می‌دانند، نتانیاهو را رها کردید و ظریف را نشانه رفتید.

بعد از اقدام بی سابقه آمریکا در قرار دادن نام وزیر خارجه کشورمان در لیست تحریم‌های اقتصادی و مالی تعدادی از فعالان رسانه‌ای و سیاسی در فضای رسانه ای و مجازی هجمه هایی را علیه ظریف مطرح کردند».

وزارت خزانه‌داری آمریکا 31 ماه ژوئیه از تحریم محمدجواد ظریف خبر داد. براساس اطلاعیه دفتر کنترل دارایی‌های خارجی خزانه‌داری آمریکا، دلیل تحریم وزیر امور خارجه ایران، تبعیت مستقیم یا غیر مستقیم از رهبر ایران اعلام شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала