دستگیری افسر قلابی پلیس راهور +ویدئو، عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / پلیس راه ایران
پلیس راه ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
افسر قلابی در جاده مشهد توسط پلیس نیروی انتظامی ایران به دام افتاد.

به گزارش اسپوتنیک، این روزها خبرهای بسیاری از مامورین قلابی به قصد اخاذی از مردم در نقاط مختلف ایران منتشر می‌شود. گروه دیگری از این افراد که خود را مامور پلیس راهنمایی و رانندگی معرفی کرده بودند و در جاده مشهد از رانندگان متخلف جریمه دریافت می‌کردند توسط پلیس نیروی انتظامی در چند روز گذشته دستگیر شدند. این افراد با تهیه لباس فرم، با موتور و به مدت چند هفته در جاده مشهد تردد می‌کردند و با مشاهده رانندگان متخلف ضمن متوقف کردن خودرو، آنها را موظف به پرداخت جریمه نقدی می‌کرده‌اند.

View this post on Instagram

A post shared by Shafaqna (@iranshafaqna) on

کاربران با انتشار ویدئو کوتاه از گزارش تهیه شده از این افسران قلابی به یکدیگر هشدار می‌دهند و این اتفاق را فاجع میدانند، آنها عنوان می‌کنند مامورین قلابی بسیاری در شهرهای مختلف ایران به قصد اخاذی از مردم کمین کرده‌اند که در صورت روبرو شدن با آنها بایستی با هوشیاری و خونسردی مدارک آنها را درخواست کرد تا از چنین سوءاستفاده‌هایی در امان ماند.

View this post on Instagram

A post shared by آخرین خبر (@akharinkhabar) on

جمعی از کاربران نیز عنوان می‌کنند حتی برخی مامورین راهنمایی و رانندگی از مردم باج می‌گیرند و این موضوع حقیقت دارد؛ این کاربران عقیده دارند اگر هرگز از این لباس سوءاستفاده نمی‌شد کسی جرات چنین کاری را پیدا نمی‌کرد. برخی از کاربران نیز با نگاه طنزآمیز این قبیل اتفاقات را برگرفته از بدآموزی‌های سریال‌های تلویزیونی می‌دانند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала