بازداشت سه نفر دیگر از شرکت‌کنندگان در تجمع غیرقانونی مسکو

© Sputnik / Sergey Mamontov /  مراجعه به بانک تصاویر بازداشت سه نفر دیگر از شرکت‌کنندگان در تجمع غیرقانونی مسکو
بازداشت سه نفر دیگر از شرکت‌کنندگان در تجمع غیرقانونی مسکو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سه شرکت‌کننده دیگر در تجمع غیرقانونی 27 ژوئیه در مرکز مسکو بازداشت شدند.

به گزارش اسپوتنیک، بر اساس گزارش سایت کمیته تحقیق روسیه، سه شرکت کننده دیگر در تظاهرات بدون مجوز 27 ژوئیه در مرکز مسکو بازداشت شدند؛ آنها به شرکت در این شورش‌ها متهم هستند.

در این گزارش آمده است که در چارچوب تحقیقات در مورد پرونده جنایی شورش‌های دسته جمعی و استفاده از خشونت علیه مقامات ، بازپرسان اداره مرکزی کمیته تحقیق فدراسیون روسیه در مسکو در مسکو سه مظنون دیگر به نام‌های دانیل کونون ، سرگئی آبانیچف ، ولادیسلاو بارابانوف را شناسایی و دستگیر کردند.

بازداشت 600 نفر در پی تجمع غیرقانونی در مسکو - اسپوتنیک ایران
بازداشت 600 نفر در پی تجمع غیرقانونی در مسکو

براساس تحقیقات، متهم در میان سایر افراد پیش از این بازداشت شده، در شورش‌های روز 27 ژوئیه در مرکز مسکو شرکت داشته است. عابرین پیاده‌ای که در این شورش‌‌ها شرکت نداشتند از اقدامات شرکت کنندگان در این شورش‌ها متضرر شده و همچنین خسارت مادی به اموال شهروندان و سازمان ها وارد شده است.

لازم به ذکر است که روز شنبه 27 ژوئیه، مسکو شاهد تظاهرات بدون مجوز بیش از 3 هزار نفر به دلیل رد صلاحیت نامزدهای اپوزیسیون برای شرکت در انتخابات محلی مجلس مسکو بود. کاندیداهای اپوزیسیون از آنجایی که نتوانسته‌اند امضای کافی برای کاندیداتوری خود کسب کنند، امکان ثبت نام در انتخابات (8 سپتامبر) را بدست نیاوردند. همچنین در جریان این اعتراضات بیش از هزار نفر به دلیل نقض قانون بازداشت شدند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала