اعلام قیمت جدید ۳ خودروی رانا، دنا پلاس و پژو پارس سال در ایران

© Photo / IRNAخودروی رانا
خودروی رانا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خودروی رانا که در گذشته با قیمت ۶۷ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان به فروش می رسید در دعوت نامه های جدید با قیمت ۷۱ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان ارائه می شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از اقتصاد نیوز ؛ این افزایش قیمت در حالی است که ایران خودرو اعلام کرده برای مشتریانی که این محصول را به صورت "پیش فروش" با موعد تحویل اردیبهشت ماه 98 ثبت‌نام کرده‌اند، 3 میلیون و 750 هزار تومان تخفیف در نظر گرفته است که این میزان تخفیف برای ماه‌های بعد (خرداد و تیرماه) کمتر می باشد.

دنا پلاس دومین خودرویی است که تغییر قیمت را طی ماه جاری تجربه کرده است  این خودرو که فعلا با عنوان  تیپ 1 تولیدمی شود  و فاقد سانروف، آنتن کوسه ای و کیسه هوای سرنشین است بر اساس اعلام شرکت ایران خودرو،  از این پس با قیمت ۱۲۰ میلیون و ۱۱۹ هزار تومان برای مشتریان فاکتور می شود.

پژو پارس سال نیز که در گذشته با قیمت 78 میلیون و 338 هزار تومان به فروش می رسید هم اکنون با قیمت 86 میلیون و 100 هزار تومان ارائه می شود هر چند که ایران خودرو اعلام کرده، برای مشتریانی که این محصول را به صورت "پیش فروش" با موعد تحویل اردیبهشت ماه ۹۸ ثبت‌نام کرده‌اند، 7 میلیون و 300 هزار تومان تخفیف در نظر گرفته است که این میزان تخفیف برای ماه‌های بعد (خرداد و تیرماه) کمتر است.

 خودرو سازان افزایش نرخ ارز و همچنین موارد اولیه را به عنوان دلایل افزایش قیمت خودرو مطرح کرده و همواره اعلام می کنند که تولید خودرو با قیمت های گذشته تحمیل ضرر و زیان به آنها شده است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала