صحبت های سردار سلیمانی در باره شانس پیروزی تیم ارتشی ایران در بیاتلون تانکی

© Sputnik / Mahdie Tari صحبت های سردار سلیمانی در باره شانس پیروزی تیم ارتشی ایران در بیاتلون تانکی
 صحبت های سردار سلیمانی در باره شانس پیروزی تیم ارتشی ایران در بیاتلون تانکی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مسابقات بین‌المللی ارتشی از 3 تا 17 اوت در پادگان آلابینو مسکو برگزار می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، مسابقه «بیاتلون تانکی» در حومه مسکو از 3 تا 17 اوت سال جاری (2019) در پایگان آلابینو مسکو برگزار می‌شود.

در این مسابقات 75 تیم از 25 کشور جهان شرکت دارند. در سال جاری برای نخستین بار تیم تانکی زنان شرکت دارد. امروز و فردا در پادگان نظامی آتشباری تمرینی تیم ها انجام می‌شود.

امروز (30 ژوئیه) تیم های ایران، قرقیزستان، ونزوئلا، میانما،مغولستان، چین، بلاروسی، صربستان و ارمنستان و آذربایجان تمرین می‌کنند.

تیم ایران شامل 17 نفر است. هفده نفر از نظامیان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این رقابت ها شرکت دارند. سردار حسین سلیمانی سرپرست تیم ایران است. وی گفت که تیم ایران امیدوار است که در این رقابت ها یکی از سه مقام برتر را کسب بکند. سردار سلیمانی در ادامه گفت که با احترام به تمام 25 تیم شرکت‌کننده در این رقابت ها، رقبای اصلی ایران، روسیه و چین هستند و ایران امیدوار است که ایران بتواند با پشت سرگذاشتن این دو تیم به مقام اول برسد.

شایان ذکر است که نظامیان ایرانی با تانک های روسی در این مسابقات شرکت می‌کنند. ایران یکسال با تانک های روسی تمرین کرده و می تواند حداکثر استفاده درست را از این تانک ها داشته باشد.

مسابقات ارتشی «بیاتلون تانکی- آرمیا-2019» بطور همزمان در 21 پادگان نظامی 10 کشور برگزار می‌شود: آذربایجان، ارمنستان، بلاروسی،هند، ایران،قزاقستان، چین،مغولستان،ازبکستان، روسیه و همچنین در حوضه آبی دریاهای خزر و بالتیک و خلیج فارس.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала