بستری شدن 10 ملوان کشتی ایرانی در آستراخان

© Sputnik / Vitaliy Ankov شهر آستراخان روسیه
 شهر آستراخان روسیه  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ملوانان کشتی ایرانی به دلیل ابتلا به عفونت ویروسی در بیمارستان آستراخان بستری شده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک، مطابق با اطلاعات اولیه عفونت ویروسی دلیل بستری شدن ملوانان کشتی ایرانی اعلام شده است. کشتی ایرانی در بندر آستراخان قرار دارد.

حال ملوانان ایرانی وخیم نیست. در زمان ابتلای خدمه کشتی «تینا» که در بندر آستراخان لنگر انداخته بود 14 نفر در کشتی بودند که 10 نفر از آنها به علت وخیم شدن حالشان در بیمارستان بستری شدند.

پس از معاینات و آزمایشات بیشتر، دقیق‌تر می‌توان در باره علت بیماری خدمه کشتی ایرانی توضیح داد.

کنسول ایران در سرکنسولگری ایران در آستراخان در خصوص وضعیت ملوانان ایرانی که در آستراخان بستری هستند توضیح داده گفت:« ما در خصوص ملوانان ایرانی با مالک کشتی در ایران صحبت کردیم. شرکت هم مشخص شد. اعلام کردند که 9 نفر از خدمه ایرانی مشکل پیدا کردند که وزارت حوادث غیرمترقبه روسیه گفته 10 نفر. بیماری اکثر آنها شدید نیست. کنسولگری با آنها دیدار خواهد کرد که اگر نیاز به تمدید اقامت آنها باشد، این موضوع حل شود.

از این نوع حوادث رخ می دهد و زمان مشخصی برای برگشتن آنها را فعلا نمی توان اعلام کرد. ما کشتی هایی داشتیم که در داخل آنها ملاح ها هستند و بعضی مواقع آنها مسموم می‌شوند و یا مریضی های دیگری پیش می آید. چند روز هم بستری می شوند. اقامت ملاح ها محدود است. ولی اگر اقامت آنها بیشتر شده باشد با هماهنگی که با دولت آستراخان داشتیم اقامت خود را تمدید و بسلامتی برگشته‌اند. امیدوار هستیم که در این مورد هم مشکل خاصی پیش نیاید».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала