سرقت تلفن همراه جوان ایرانی در لایو اینستاگرام +ویدئو

© Sputnikدکمه جدید دیگری در اینستاگرام
دکمه جدید دیگری  در اینستاگرام  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در حالی‌که دو جوان در لایو اینستاگرام ارتباط تلفنی داشتند، گوشی یکی از آنها در سطح شهر و در خودروی شخصی‌اش به ناگهان ربوده می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی کوتاه از ارتباط تصویری دو جوان ایرانی در فضای منتشر می‌شود که گوشی یکی از آنها در هنگام لایو در حالی‌که در خودرو خود در حال رانندگی بود، توسط یک موتورسوار سرقت می‌شود.

View this post on Instagram

A post shared by تاپ ترینهای روز (@top10rooz) on

کاربران این ویدئو را در صفحات اجتماعی مختلف نشر می‌دهند و به نمونه‌های بسیاری از دزدیده شدن تلفن همراه در مکان‌های عمومی اشاره می‌کنند. تعداد زیادی از کاربران مقصر اصلی را صاحب گوشی می‌دانند که در هنگام رانندگی از تلفن همراه استفاده می‌کرده است. عده‌ای از کاربران به دلیل اتفاقات این چنینی توصیه می‌کنند رانندگان در هنگام رانندگی کمتر شیشه خودرو را پایین بکشند و عده‌ای دیگر معتقدند چهره سارق مشخص است و می‌توان آن را شناسایی کرد.

View this post on Instagram

A post shared by کانال گیزمیز‌‌‌ 💯 (@gizmiztel) on

برخی از کاربران با تاکید عنوان می‌کنند این صحنه ساختگی است به این دلیل که شخصی که گوشی را دزده است جلوی دهان خود را بسته است که مبادا شناسایی شود، اما در مقابل این کاربران، تعدادی از کاربران نظری متفاوت دارند و ماسک زدن دزد برای پیشگیری از تشخیص چهره را کاملا طبیعی می‌دانند.

View this post on Instagram

A post shared by رکنا (@rokna.news) on

جمعی از کاربران نیز به بی‌تفاوتی شخص دوم در لایو اشاره می‌کنند و از بی‌تفاوتی او متعجب هستند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала