حواشی جنجال حضور شهردار شهر رشت در تاکسی +عکس، ویدئو

© Sputnik / Ruslan Krivobok /  مراجعه به بانک تصاویر یک ایرانی تلاش کرد با تاکسی از روسیه به نروژ برود
یک ایرانی تلاش کرد با تاکسی از روسیه به نروژ برود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شهردار رشت با دریافت متنی از یک راننده تاکسی که درخواست همراهی از او را برای بررسی مشکلات شهری داشته، می‌پذیرد اما این همراهی با حضور دوربین‌ها و خبرنگار صدا و سیما جنجال برانگیز می‌شود و موج گسترده‌ای از واکنش‌ها به راه می‌افتد.

به گزارش اسپوتنیک، در هفته‌ای که گذشت ناصر حاج محمدی شهردار رشت درخواست یکی از رانندگان تاکسی شهر را با نام مستعار ساحل فیلسوف پذیرفت و به عنوان شهروند، مسافر اولین تاکسی کتابخانه شهر رشت شد و به مسائل و مشکلات تاکسیرانان در سطح شهر رشت پرداخت؛ که همراهی خبرنگار و دوربین‌های فیلمبرداری صدا و سیما در این سفر درون شهری باعث ایجاد موج شدیدی از واکنش‌ها از سوی کاربران می‌شود.

View this post on Instagram

A post shared by کانال گیزمیز‌‌‌ 💯 (@gizmiztel) on

ناصر حاج محمدی از انتخاب آقای ساحل فیلسوف به عنوان نماینده خود در بین تاکسیرانان خبر داد و با تأیید بر ابتکار او در راستای تبدیل فضای خودروی خود به یک محیط فرهنگی تصریح کرد: «تخصیص فضای تاکسی به یک محیط فرهنگی کار بسیار مطلوبی است و سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری رشت باید با ورود خود در این خصوص در راستای توسعه و نشر فرهنگ کتابخوانی گام بردارد.»
وی افزود: «نداشتن سرویس بهداشتی، احداث سرپناه، تخصیص سطل زباله در مکان ایستگاه‌های سطح شهر، تخصیص خطوط اختصاصی به تاکسی‌ها و … از اهم مشکلات و مسائل مطرح شده از سوی تاکسیرانان بوده است.»

View this post on Instagram

A post shared by رشت جان (@rashtjan) on

کاربران بسیاری عنوان می‌کنند اتفاق تازه‌ای نیست و مسئولان زیادی در ایران در حال شوآف هستند، این کاربران از شهردار رشت خواستارند که به جای طرح حواشی این چنینی و اقداماتی که شائبه عوام فریبی، شوآف را ایجاد می‌کند، قدمی جدی و کارساز برای معضلات شهر رشت بردارد. اما برخی از کاربران عقیده دارند حتی اگر این کار شواف بوده باشد، اثر مثبتی خواهد داشت.

View this post on Instagram

A post shared by نقطه چین (@noghtechin12) on

نظر عده‌ای از کاربران این است که شهردار شخصیتی مردمی دارد و قصد حضور در شهر برای بررسی مشکلات قشرهای گوناگون را داشته است؛ آنها عنوان می‌کنند گزارشگر صدا و سیما در شهرداری حضور دارد و این اتفاق نباید چندان غیرمعمول به نظر آید. جمعی از کاربران نیز از مطالب طنز بسیاری که در این‌باره نوشته شده است صحبت می‌کنند و تعداد زیادی از آنها حق را با طنزپردازان می‌دهند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала