ترامپ از رئیس جدید پنتاگون ستایش کرد

© Sputnik / Iliya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر ترامپ، رئیس جدید پنتاگون را ستایش کرد
ترامپ، رئیس جدید پنتاگون را ستایش کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
 دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده در سخنرانی خود از انتصاب مارک اسپر به عنوان رئیس وزارت دفاع کشور قدردانی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده در سخنرانی خود از انتصاب مارک اسپر به عنوان رئیس وزارت دفاع کشور قدردانی کرد. متن این مراسم در وب سایت کاخ سفید منتشر شده است.

ترامپ گفت:"هیچ کس دیگری برای نقش وزیر دفاع از مارک اسپر مناسب تر نیست (...) مطمئن هستم او وزیر برجسته خواهد بود، من هیچ شکی در مورد آن ندارم. او در تمام موارد استثنایی است."

مجلس سنای ایالات متحده روز سه شنبه، 23 جولای، مارک اسپر را به سمت وزارت دفاع تائید کرد، اسپر از سوی رئیس جمهور ترامپ به سمت وزارت دفاع پشنهاد شده بود.

مارک اسپر به نوبه خود از رئيس جمهور قدرداني كرد و پس از آن، او در حضور مقامات بلندپايه آمريكا و خانواده هايشان سوگند وفاداری یاد کرد.

به این ترتیب پنتاگون پس از هفت ماه دوباره صاحب وزیر شد. اسپر که 55 سال دارد در ماه‌های اخیر، پس از انصراف پاتریک شاناهان از قبول پست وزارت، سرپرستی وزارت دفاع را به عهده داشت.

گفتنی است که مارک توماس اسپر، سیاستمدار امریکایی، قبلا او به‌عنوان معاون در امور دولتی خدمت کرده است و از سال 2017 پیش از رسیدن به پست معاون وزیر دفاع بعنوان «برنامه‌ریز جنگ» در پنتاگون خدمت کرده ‌است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала