تقلید کورکورانه نوجوان بابلی که او را به کام مرگ کشاند +ویدئو، عکس

اشتراک
یک پسر ۱۲ ساله بابلی که به تقلید از برنامه تلویزیونی عصر جدید حرکات نمایشی با ریسمان را در تنهایی انجام داده بود، جان باخت.

به گزارش اسپوتنیک، یک نوجوان ۱۲

View this post on Instagram

A post shared by RES (@res_news) on

ساله بابلی به‌نام سهیل نصیرایی که در نبود اعضای خانواده به تقلید از برنامه تلویزیونی عصر جدید (با هدف نشان دادن استعدادهای ایرانیان) به انجام حرکات نمایشی با ریسمان پرداخته بود، به دلیل نداشتن مهارت و آشنایی کافی با فنون ریسمان پروازی، جان خود را از دست داد. این اتفاق در هفته گذشته در حالی‌که این نوجوان در حیاط خانه‌شان حلق‌آویز شده بود، رخ داد.

View this post on Instagram

A post shared by ترند اخبار (@bartarinha_news) on

خسرو نصیرایی پدر این نوجوان از بازیگوش بودن پسرش و اینکه اجرای آن قسمت از برنامه عصر جدید را با فرزندش دیده بود، گفت. او اظهار کرد: «فرزندش سهیل نسبت به این اجرا سوال می‌پرسید و به او تاکید کرده بودم که این کارها را انجام ندهد. اما او به دوستانش گفته بود می‌خواهم برنامه عصر جدید را اجرا کنم و نه تنها ما از این موضوع بی اطلاع بودیم، او از نبود ما در خانه استفاده کرد و پارچه‌ای به گردن بست، یک بلوک را به روی یک سطل کنار ستون فلزی پارکینگ قرار داد و بالای آن رفت، پارچه را به حلقه ستون آویزان کرد و خواست خود را به دور ستون بگرداند اما با بی‌احتیاطی‌اش جانش را از دست داد.»

View this post on Instagram

A post shared by BabolShahreBaharNarenj (@babolshahrebaharnarenj) on

کاربران ضمن ابراز تاسف از این اتفاق، برای خانواده این نوجوان آرزوی صبر کرده‌اند. غالب کاربران عقیده دارند که اگر فرزند این خانواده بسیار بازیگوش بوده است، بنابراین این اتفاق نباید ربطی به برنامه عصر جدید داشته باشد. در میان کاربران، تعداد زیادی به گروه‌بندی سنی برنامه‌های تلویزیونی اشاره می‌کنند و آن را بسیار ضروری می‌دانند، این کاربران برنامه عصر جدید را مقصر این ماجرا می‌دانند.

View this post on Instagram

A post shared by رکنا (@rokna.news) on

اما عده‌‌ای از کاربران، خانواده‌ها را مقصر اصلی چنین اتفاقاتی می‌دانند و عقیده دارند نوجوانان به مراقبت ویژه‌ای نیاز دارند تا این دوره را بگذرانند و با درایت بیشتر دست به کاری بزنند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала