تماس مقامات ايران با سفارت روسيه درباره خدمه نفتكش توقيف شده

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر تماس مقامات ايران با سفارت روسيه درباره خدمه نفتكش توقيف شده
تماس مقامات ايران با سفارت روسيه درباره خدمه نفتكش توقيف شده - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مقامات ایران اعلام داشتند که خدمه کشتی توقیف شده انگلیس تا پایان تحقیقات آزاد نخواهند شد.

به گزارش اسپوتنیک، مقامات ایران به سفارت فدراسیون روسیه در تهران اطلاع دادند که تا پایان پروسه‌های تحقیقاتی نمی‌توانند خدمه نفتکش توقیف شده را آزاد کنند.خدمه در سلامتی کامل به سر می‌برند و زندگی آنها در خطر قرار ندارد.

در تماس با دفتر اصلی وزارت امور خارجه ایران در بندر عباس مشخص شد که تمامی خدمه کشتی هنوز بر روی عرشه آن حضور دارند و تحقیقات در حال انجام است.دریانوردان آزادانه در اطراف کشتی حرکت می کنند و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

خدمه نفتکش بریتانیایی در سلامت کامل بسر می برند - اسپوتنیک ایران
خدمه نفتکش بریتانیایی در سلامت کامل بسر می برند

پیش از این اله مراد عفیفی پور، مدیرکل و بنادر و دریانوردی هرمزگان اعلام کرده بود که نفتکش انگلیسی "stena impero" هجده نفر خدمه هندی دارد و پنج خدمه آن هم از کشورهای روسیه، فیلیپین و لتونی و غیره هستند.

پیشتر سفارت روسیه در تهران اسامی شهروندان روسیه حاضر در نفتکش توقیف شده را آدگیس زارتسکی، الکترومکانیک، آندری روساکوف، مکانیک دوم و یوری اوسنکو، مکانیک اعلام کرده بود.

روابط عمومی نیروی دریایی سپاه پاسداران ایران دیشب در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که عصر روز جمعه، 28 تیر، یک فروند نفتکش  انگلیسی با نام  stena impero  هنگام عبور از تنگه هرمز به علت رعایت نکردن قوانین و مقررات بین المللی دریایی بنا به درخواست سازمان بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، توسط یگان شناوری منطقه یکم نیروی دریایی سپاه توقیف شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала