هند شرط خریداری سوخو 57 را اعلام کرد

© Sputnik / The Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر هند شرط خریداری سوخو 57 را اعلام کرد
هند شرط خریداری سوخو 57 را اعلام کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دهلی نو مسئله همکاری با روسیه در ساخت جنگنده نسل پنجم سوخو 57 و خریداری این جنگنده را پس از تحویل آن به ارتش روسیه و معلوم شدن توانمندی هایش در عمل بررسی خواهد کرد.
مزایای جنگنده روسی سوخو 57 + ویدئو - اسپوتنیک ایران
برتری های جنگنده روسی سوخو 57 + ویدئو

به گزارش اسپوتنیک این مطلب را  فیلد مارشال بیرندر سینگ دانوآ ، فرمانده ارشد نیروی هوایی هند اعلام کرده و خاطرنشان ساخت این مسئله فعلاً تحت بررسی قرار ندارد.

در ماه فوریه آندره پونچوک، معاون مدیر سازمان فدرال همکاری های نظامی روسیه اعلام کرده بود مسکو آماده ادامه همکاری با هند در زمینه ساخت جنگنده نسل پنجم با در نظر داشت کارهای انجام شده برای تولید سوخو 57 است.

قرار است اولین جنگنده سوخو 57 همین امسال و جنگنده دوم در سال 2020 به نیروی هوایی روسیه تحویل داده شود و در مجموع ساخت 76 فروند از این هواپیما های نسل پنجم به تولید ککننده سفارش داده شده است.

سوخو-57 یک جنگنده چند منظوره روسی نسل پنجم است که توسط سوخو طراحی شده است. این هواپیما برای از بین بردن اهداف هوایی، زمینی، شناسایی و همچنین تخریب سیستم کنترل دشمن طراحی شده است.

جنگنده «سوخو-57» مجهز به مجموعه جدید تجهیزات راداری است که امکان بررسی سریع وضعیت جنگی را فراهم می سازد. این جنگنده مجهز به رادار مافوق قوی است که شناسایی اهداف زمینی و هوایی در «فاصله بسیار دور» را ممکن می سازد. پس از شناسایی، هر هدفی با کمک موشک های  دوربرد از نوع «هوا به  هوا» و « هوا به زمین» نابود خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала