ترامپ: حماقت ایران هزینه سنگینی برای آنها خواهد داشت

© REUTERS / Carlos Barriaترامپ: حماقت ایران هزینه سنگینی برای آنها خواهد داشت
ترامپ: حماقت ایران هزینه سنگینی برای آنها خواهد داشت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور آمریکا در جمع خبرنگاران در کاخ سفید گفت: حماقت ایران برای این کشور هزینه ای سنگین در بر خواهد داشت.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که ایران در صورت تصمیم برای درگیری نظامی علیه آمریکا، هزینه سنگینی خواهد پرداخت.

پیشنهاد جدید وزیر خارجه ایران به آمریکا  - اسپوتنیک ایران
پیشنهاد جدید وزیر خارجه ایران به آمریکا

رئیس جمهور آمریکا در خصوص تنش های کنونی در روابط میان آمریکا و ایران در کاخ سفید به خبرنگاران گفت: ما بخاطر خود آنها امیدوارهستیم که آنها دست به هیچ گونه حماقتی نزنند. در غیراین صورت چنان بهایی خواهند کرد، که تا کنون هیچ کس پرداخت نکرده است.

پیشتر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد، که یکی از ناوهای نیروی دریایی آمریکا یک فروند هواپیمای بدون سرنشین ایرانی که به 900 متری آن نزدیک شده بود را در تنگه هرمز سرنگون کرده است. در عین حال ابوالفضل شکارچی، سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ایران در واکنش به این خبر گفت؛ پهبادهای متعلق به ایران در منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز پس از انجام ماموریت شناسایی و کنترل برنامه ریزی شده به سلامت به پایگاه های خود بازگشته اند.

گفتنی است روابط واشنگتن و تهران پس از بیانات اخیر مقامات جمهوری اسلامی ایران درباره متوقف کردن برخی از اقدامات در چارچوب برجام متشنج تر شده است. دیرتر حسن روحانی، رئیس جمهور ایران 60 روز به کشورهای اروپایی عضو برجام مهلت داد تا طی این مدت تعهدات بانکی و نفتی خود در برابر جمهوری اسلامی را اجرا کنند. روحانی نامه هایی با این موضوع را برای رهبران بریتانیا، فرانسه، آلمان، روسیه و چین نوشت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала